DaKurlzz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hei hei. Har lagt merke til at tråder som har poll i første innlegg (grønn ikon ved forumvisning) står med ikon for "ingen nye innlegg" selv med et nytt innlegg eller førti. Mulig å fikse dette? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Så det er ikke bare meg altsa, dette er virkelig irriterende. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Før var det slik at tråder med poll ble bumpet når noen la inn en vote. Heldigvis ble det ordnet, men nok en gang kommer det noe plagsomt i veien. Jeg hopper faktisk bare over de selv når jeg ser i "Nye innlegg", men nå som jeg la merke til Gears of War kafeen hadde transparent pollikon så taklet jeg det bare ikke mer. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Det er vel slik på diskusjon.no også, er det ikke? Når en tråd med poll kun får en ny post, da dukker ikonet for å gå til siste post opp, mens ikonet for selve tråden endrer seg ikke før noen nye har svart på undersøkelsen. Apropos ikonet for å gå til siste post. Er det flere som synes dette kunne vært litt større? På diskusjon.no er det 10x10, mens her er det 8x8. Det blir litt for mye presisjonsarbeid å treffe dette ikonet når man sitter med touchpad. Endret 7. februar 2009 av Bradbury Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Apropos ikonet for å gå til siste post. Er det flere som synes dette kunne vært litt større? På diskusjon.no er det 10x10, mens her er det 8x8. Det blir litt for mye presisjonsarbeid å treffe dette ikonet når man sitter med touchpad. Du vet du kan trykke på "last post" til høyre også ikke sant? Det gjør jeg. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg var nok litt uklar i min post. Jeg mente siste nye post. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er vel slik på diskusjon.no også, er det ikke? Når en tråd med poll kun får en ny post, da dukker ikonet for å gå til siste post opp, mens ikonet for selve tråden endrer seg ikke før noen nye har svart på undersøkelsen. Apropos ikonet for å gå til siste post. Er det flere som synes dette kunne vært litt større? På diskusjon.no er det 10x10, mens her er det 8x8. Det blir litt for mye presisjonsarbeid å treffe dette ikonet når man sitter med touchpad. Jeg må si meg enig. Har vanskeligheter med å treffe dette ikonet, selv med mus (1920x1080). Skulle gjerne sett at var litt større. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Enig med det med den knappen Har også samme problem som trådstarter Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Meningen med det grønne avstemmingsikonet er når avstemmingen har fått nye stemmer. Hvorfor IPS har valgt å gjøre det slik må man nesten spørre dem om. Når det gjelder ikonstørrelsen skal jeg se på det Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Det er greit, men den er gjennomsiktig, som om det ikke er noe nytt i det hele tatt, og dette er forvirrende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg