Gå til innhold

Achievements har endret måten ejg spiller på


TMB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Achievements er gøy :D Jeg kjørte alle løpene med Buggy, på Dirt, for å få achievements. Og jeg hater Buggy! GP hjelper på motivasjonen.

 

Tenkt til å begynne med achievements-sanking i Halo 3 campaign til helgen.

 

Men kjøper ikke King Kong og sånt for å få "lette" GP. Er nok ingen achievements-hore. Har vel rundt 4k.

 

Høres ut som du fort kan bli det da ;)

Lenke til kommentar
Blant negative kan nevnes at det koster en del penger, og at jeg bruker mye tid på det. Og at det fører til at jeg spiller en del drittspill jeg egentlig ikke synes er morsomme.

 

Det er jo egentlig litt trist hvis du tvinger deg gjennom spill du ikke synes er morsomme og da er det kanskje fornuftig at du roer ned litt? Spilling bør jo først og fremst være gøy.

 

EDIT: Det skal også sies at jeg har neglisjert både PS3en min og Wiien til fordel for Xboxen på grunn av achievements, noe jeg også synes er litt trist. Multiplattformspill har bestandig blitt kjøpt til Xbox.. Noe det fortsatt vil bli, men da på grunn av bedre onlinefunksjonalitet og flere venner på LIVE enn PSN i stedet for achievements..

 

Microsoft har med andre ord lykkes godt. De får folk til å velge 360 istedenfor andre plattformer når de kjøper spill. For min egen del prøver jeg å velge spill der de "passer best". Strategi og FPS er PC spill, mens Gears, GTA, Forza osv har blitt kjøpt på 360.

Lenke til kommentar
Achievements er gøy :D Jeg kjørte alle løpene med Buggy, på Dirt, for å få achievements. Og jeg hater Buggy! GP hjelper på motivasjonen.

 

Tenkt til å begynne med achievements-sanking i Halo 3 campaign til helgen.

 

Men kjøper ikke King Kong og sånt for å få "lette" GP. Er nok ingen achievements-hore. Har vel rundt 4k.

 

Høres ut som du fort kan bli det da ;)

hehe. Nei, spiller så og si kun Halo 3 og det er ikke uendelig med gamerpoints å hente der.

Lenke til kommentar

Jeg elsker acheivements, utrolig bra konsept. Får meg til å nyte spill legre og prøve på ting jeg ikke hadde gjort hvis achievements ikke hadde vært der. Feks CoD4 på veteran, hadde spillt på normal om ikke for acheivements. Da er det desto deiligere når man runder det. Veldig bra av MS det konseptet.

Lenke til kommentar

Selv har jeg utrolig få Achievements. Har nemlig spilt gjennom mange av spillene mine på en profil uten online, noe som er litt kjipt. Får nesten mindreverdighetskomplekser av å ikke ha mer enn litt over tusen Achievements. Men så gidder jeg ikke å tenke så mye over de når jeg spiller heller da. Spiller for å ha det gøy :)

Lenke til kommentar

Nei, piratkopierer selvfølgelig ikke spillene mine! Jeg er en ærlig gamer som har betalt for alle spillene mine! Er snakk om en profil jeg spilte på før jeg registrerte meg på Xbox Live (begynner å bli en stund siden..) og som jeg har brukt litt til spilling med venner. Gidder ikke å betale Gold på to profiler. Lommeboken hadde blitt rasende :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...