simenfs Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Heisann. Har en xbox 360 som ikke funker lenger, men den funker med en annen xbox's strømledning. Support mener dette er noe vi må kjøpe for å få ny. Men hvor kan jeg kjøpe dette billigst mulig? Trenger hele ledning+mursteinen fra veggen til xboxen. Noen som vet om nettbutikker/butikker? Takk Lenke til kommentar
Camrot_InnleggNO Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Modnet har inne til en 500-lapp. Du kan nok få den billigere på ebay, men du må passe på å få korrekt psu, da den finnes i 2 versjoner, en som bare gir 175 watt, og en på 203 watt. Den på 203 watt passer til alle maskinene, mens den nye på 175 watt bare funker på de nye falcon og jasper modellene Endret 7. februar 2009 av Camrot Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Du kan jo evt lade masse statisk elektrisitet med hjelp av en ballong. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Modnet har inne til en 500-lapp. Du kan nok få den billigere på ebay, men du må passe på å få korrekt psu, da den finnes i 2 versjoner, en som bare gir 175 watt, og en på 203 watt. Den på 203 watt passer til alle maskinene, mens den nye på 175 watt bare funker på de nye falcon og jasper modellene finnes i 3 versjoner nå som jasper versjonen kom. 150w, 12.1 ampere Lenke til kommentar
Camrot_InnleggNO Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Du har rett i det, men jeg er litt usikker på om psu-en på 150 watt benyttes i europa, da det jeg har lest om dette sier at jasper-modellene leveres med den gamle psu-en på 175 watt. Mulig dette har endret seg nå, da de trolig bare kvitter seg med lageret. Endret 7. februar 2009 av Camrot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå