Lemon Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Banner Ehtram fordi jeg aldri ville finne på å trakassere noen som helst juleavatar. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Banner Lemon for ikke å være fordommsfull som en ekte nordmann. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Banner Lakus fordi jeg bare skjuler det godt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Banner Lemon for å skjule nordmannen i seg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Banner Lakus fordi jeg er arisk som få. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Banner Lemon for å bare dukke opp på samme tidspunkt hver kveld. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Banner Ehtram for å ha et navn jeg sliter med å stave Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Banner Joantheman for å ha lesevansker. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Banner LEmon for å påstå at jeg har lesevansker når jeg wanker( RIM!) Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Banner Joantheman for å ha problemer med å stave brukernavnet mitt når det egentlig er ganske mye enklere enn det ser ut til. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Banner Ehtram for å ha en ekling som avatar, alltid blitt uggen av den styggingen. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Banner Joantheman for å ikke like Hyde (jekyll alt ettersom...) Han er jo awesome! Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Banner Ehtram for å ikke skjønne at jeg forbinder den eklingen med sykdommer og dårlig hygiene. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Banner Joantheman fordi jeg ikke forstår helt hvordan han trekke slike paraleller. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Banner Ehtram for å ikke ha like syke tanker som meg Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Banner Joantheman fordi mine tanker er syke på en helt annen måte. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Banner Ehtram for å komme fra et sted jeg ikke greier å uttale Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Banner Joantheman for å ikke klare å uttale Gallifrey tidsherrenes hjem. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Banner Ehtram for mobbing Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Banner Joantheman fordi dette ikke kan kvalifiseres som mobbing. Det er jo bare en lek! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå