Kiro Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Banner Lemon for å ha skeiv døgnrytme. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Banner Ehtram for å ha en skeiv avatar. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Banner Error for å være skeiv. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Banner Lemon fordi jeg er gal. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Banner lexiboij fordi det ikke forundrer meg. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Banner Ehtram fordi du er medskyldig i alt det gale jeg har/kommer til å gjøre. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Banner Lexiboij fordi jeg kommer til å benekte alt. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Banner Ehtram fordi jeg beskylder deg for alt. Jeg er tross alt gal. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Banner Lexiboij for når alt kommer til alt er det akkurat det som kommer til å felle deg. Jeg kommer til å holde på mitt, og ikke å gi opp før du er innlagt på sandviken (sinnsykehus), til tross for at jeg til den tid mest sansynlig kommer til å bo på naborommet. Endret 1. desember 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Banner Ehtram fordi jeg aldri havner på sinnsykehus. Hadde jeg kunnet det, ville jeg ha vært det alt. Endret 1. desember 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Banner Lexiboij for å ikke ha insett at han allerede holder til på et mentalsykehus. Se rundt deg, gutt! Det er ikke vanlig med vakter utenfor soveromsdøren, og de pillene de serverer deg...de er ikke vitaminer. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Banner Ehtram fordi jeg faktisk så meg rundt nå. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Banner Lexiboij for å faktisk gjøre som jeg sier. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Banner Ehtram fordi det støtter min påstand på at jeg er gal. Ogås fordi det knirker i pulten når jeg skriver. Muligens fra min stor tunge basshøytaler som har hatt innvirkning på min psyke? Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Banner lexiboij for å ha så feite fingre at hele pulten knirkeer når han skriver Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Banner Joantheman fordi jeg er sikker på at min helt splitter nye 24" skjerm kommer til å falle igjennom pulten når jeg får den i morgen. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Banner Lexiboij for å ha klart å innbille seg selv at han har en gammel pult, og snart får en ny 24" skjerm. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Banner Ehtram fordi hun ikke har trykket på linken nederst i signaturen min enda. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Banner Lexiboij fordi jeg aldri kommer til å gjøre det heller. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Banner Ehtram fordi jeg er sikker på at hun har gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå