Gå til innhold

Du vet du er nerd når..

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Du vet du er nerd når du bare bruker penger på mat/drikke og spill/filmer

100% guilty.

x2 :huh:

x3

... du heller spiller i helga istedet for å delta på fester

Guilty..

Du vet du er nerd når samf. læreren begynner å snakke om personlig erfaring, så roper du ut "Off-topic!"

x2

Du vet du er nerd når du ødelegger døgnrytmen pga et forum.

x1

Du vet du er nerd vis du ikke får være på pc'n/konsollen og går i ring i stua.

x1

Når moren din sier at du skal lukke vinduet, og du trykker på AltF4 :)

x1

Lenke til kommentar
Du vet du er nerd når du ødelegger døgnrytmen pga et forum.
Du vet du er nerd vis du ikke får være på pc'n/konsollen og går i ring i stua.

Guilty. :whistle:

Spesielt den første.

Jeg legger meg bare på soffan EIDT: når jeg ikke får vere på datan :) . Men sover til 14:30 :whistle:

Endret av backstabber
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Den har sikkert blitt tatt før, men jeg bruker dette eksempelet delvis for å gjennopplive tråden og delvis fordi det er veldig relevant.

Du vet du er nerd når du ikke bare "imaginært" trykker CTRL+F når du leser i leksebøker for å finne frem til enkelte ord, men du gjør det gang på gang uten å tenke over det..

Lenke til kommentar

Du kan dele inn i 0 1 0 typer 1 0 0 delen liker seg best på 127.0.0.1 den 0 1 0 delen forstår ikke hva jeg skriver om, 1 0 0 delen nikker og er enig, da vet du at du er Nerd.

Binære tall, er det 8 bit haddet hele stringen sett slit ut 01000000, da tallet 1 er fylt ut der 2 tallet skal stå blir dette to (resten er 0). Dette dobles 1-2-4-8-16 osv 1 tallet indikerer hva du skal legge sammen, totalen i 8 bit er 256. Om du pinger 127.0.0.1 pinger du din pc, altså din egen pc. Så den ene delen trives best ved sin pc mens den andre delen som ikke er Nerd ikke får noe ut av det.

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

Når du faktisk prøver å unngå og gå ut med venner (byen etc) for å være sammen med pcen en mørk høsthelg :D

Bare vent til jeg får DA:O i hus :w00t:

Du vet du er nerd når...

...du er på ferie og ikke vet hva regionen du er i heter i dag, men kan det historiske grevedømmet og hvilket hertugdømme området tilhørte i middelalderen pga alle strategispillene fra Paradox. (I sommer var jeg i Denia (underlagt Valencia), et par turer innom selve Valencia (Aragon) og Murcia (Castille)).

Endret av Miles Teg
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...