lolidude_InnleggNO Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Tegneserier og figurer. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Du vet du er nerd når du bare bruker penger på mat/drikke og spill/filmer Hva annet er det å bruke penger på da? :unsure: Det aner jeg ikke siden jeg aldri har brukt penger på noe annet... Lenke til kommentar
pycero Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Du vet du er nerd når du bare bruker penger på mat/drikke og spill/filmer Hva annet er det å bruke penger på da? :unsure: Det aner jeg ikke siden jeg aldri har brukt penger på noe annet... Går dere uten klær? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Du vet du er nerd når du bare bruker penger på mat/drikke og spill/filmer Hva annet er det å bruke penger på da? :unsure: Det aner jeg ikke siden jeg aldri har brukt penger på noe annet... Går dere uten klær? Det er jo en grunn til at man har mødre! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 ... du heller spiller i helga istedet for å delta på fester Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 ... du heller spiller i helga istedet for å delta på fester Guilty.. Du vet du er nerd når samf. læreren begynner å snakke om personlig erfaring, så roper du ut "Off-topic!" Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hehe...Den var faktisk ganske morsom Jonas Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Damer? Fyll? Faen? jaaaa, alkohol og spill passer bra sammen, da blir selv de dårligste spill gøy Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Vet ikke om vi skal oppmuntre for mye til det, men Singstar/Lips og det å være brisen er noe av det morsomste jeg har vært med på! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 ... du heller spiller i helga istedet for å delta på fester Guilty.. Du vet du er nerd når samf. læreren begynner å snakke om personlig erfaring, så roper du ut "Off-topic!" Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Du vet du er nerd, når du verver deg i forsvaret for å bli "håndgranat man". Endret 3. mars 2009 av Morten87 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Du vet du er nerd når du skriver på forumet, mens du er på ball! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Du vet du er en nerd når du har navn til datamaskinen din. Utrolig mange her som har det. Datamaskinen? Mener du Leif? Du vet du er nerd når du sier lol og rofl irl. Guilty! Sier også afaik (as far as I know) og den lettere misfornøyde "meh." når ting ikke går helt min vei. Sier aldri rofl, sier bare lol når jeg ser noe som er morsomt nok til å gjøre rede for at man ler uten å gidde å ta frem skikkelig latter Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Du vet du er nerd når du skriver på forumet, mens du er på ball! Off-Topic: Er det så kjedelig? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Du vet du er nerd når du diskuterte teater med iPhonen mens du var på teater. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Du vet du er nerd når du skriver på forumet, mens du er på ball! Haha! Så jævlig genialt å sitte i et hjørne og surfe på gamerforum når alle andre danser og har det gøy. Kom deg ut på gulvet og dans! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Joda, men liker bedre roligdans, ikke no hiphopdritt. Partybuss er vel joe av det mest oppskrytte jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 du vet du er nerd når du sier noe feil, og starter neste setning med edit: . Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det har jeg skrevet på msn flere ganger. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Gjør ikke det på msn.. der skriver jeg: føglende *følgende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå