Tackli Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Et spill som tydelig henter inspirasjon til miljøene sine fra den glimrende serien "Twin Peaks", og i tillegg utvikles av de stødige herremennene (og kvinnene?) i Remedy, får ikke blitt annet enn et knakande godt spill. Jeg velger iallefall å tro og håpe det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Dette spillet er det jeg ser mest fram til i 2009, uten tvil. Litt synd at den gameplay-videoen i denne tråden, den med first-person, ikke var Alan wake. Tenker spesielt på de gode snø-effektene. Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kommer dette til PC? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Kommer dette til PC? Alan Wake is a video game being developed by Remedy Entertainment, the Finnish company behind the Max Payne games. Alan Wake is billed as a "psychological action thriller".[1] Microsoft Game Studios is the publisher of the game. The game is being developed for Windows Vista and Xbox 360. Endret 12. februar 2009 av Stifi Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Her er en finfin artikkel Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Dette spillet ser utrolig bra ut, men er i faresonen å bli utdatert hvis det ikke slippes snart. Er skeptisk til at vi har sett veldig lite av gameplayet, men det kan jo både være positivt og negativt, Remedy kan jo kjøre en rockstar: Omtrent ikke sleppe noen gameplayvideoer, deretter for man en bedre opplevelse når man først spiller det fordi man aner ikke vi man kan forvente. Alikevell kan jo alt gå til helvete og da men Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Håper det kommer ut en gang i år da. Og kanskje de blir å bruke Poets of the Fall igjen som band med end credits sang . Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Noen som vet om det vil bli snakk om AW på E3? Er litt lite info om spillet... Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Noen som vet om det vil bli snakk om AW på E3? Er litt lite info om spillet... Ser ikke sånn ut. http://borderlandsguide.com/forum/e3-2009-games-list Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har trua på at MS kommer til og ha Alan Wake på sim konferanse. Syns det er veldig merkelig viss årets E3 ikkje nevner Alan Wake engang. Da begynner eg virkelig og lure. Så satser på at MS har noe på lur angående Alan Wake Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvis vi ikke får høre noe om AW iløpet av E3 så får det DNF stempelet av meg. DNF kan stå for både "Duke Nukem Forever" og "Did Not Finish". Take your pick. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Få litt mer liv i tråden, kanskje? Dette og GeOW2 er grunnen til at jeg skaffer Xbox 360. Skjul Alle er i HD, hvis dere trykker på dem og ser dem på Youtube.com. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Huff, 2010 kan ikke komme fort nok.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå