Gå til innhold

Alan Wake-tråden

Anbefalte innlegg

"Alan Wake" er en tittel som etter sigende utvikles av den finske utvikleren Remedy Games. Spillet er utviklet for Windows Vista og Xbox 360, og forventes å være innen sjangeren psykologisk actionthriller, som Remedys andre hjertebarn - den mer velkjente antihelten Max Payne.

Spillet har slitt med delays og utsettelser, etter at spillet ble annonsert 18. mai 2005. I 2007 avslørte Remedy at spillet kom til å sluppet i løpet av 2008 - et løfte som ikke ble holdt. Nå sier utvikleren at spillet kommer ut når "de er ferdige", noe som har blitt en running joke på Remedys offisielle Alan Wake-forum.

Allikevel forventes det nå at spillet kommer ut i løpet av kalenderåret 2009.

Legger ved et oppløftende cover jeg så på GameStop på Oslo S idag.

alanwake-comming.jpg

Endret av credible
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Jeg gleder meg" :rolleyes:

Nå er jo Remedy kjent for Max Payne, og hvis dette holder samme kvalitet - noe jeg tro, så blir det fantastisk.

Synes spillet ser veldig spennende ut, men jeg lurer litt på om det kan bli litt for lite etter alle disse årene vi har ventet.

Lenke til kommentar

Alan Wake er jeg selv meget spent på. Remedy har beivst de kan lage gode spill, og når ser det ut som de har tatt det hele ett nivå videre, tror jeg det kan blir meget fantastisk om de lykkes. Så da er det bare å håpe spillet kommer i år, i og med de har startet å vise trailere igjen er ikke det så usannsynlig. Tipper vi får et svar på E3 om det kommer i år.

Endret av Camrot
Lenke til kommentar
Spillet er annonsert til både X360 og PC, så det er så spikret som det kan bli. Men det er vel normalt av MS å utgi spill først på X360, og så kan vi vel vente oss en pc-versjon 6-12 måneder senere.

Det var jo betryggende aa hoere. Men hvis det skal xboxes foerst saa er det ikke sikkert at oss pc spillere ser det foer tidligst 2010...

Lenke til kommentar

Jeg synes den lommelykten ble holdt litt for stivt. Greit at det sikkert er fordi spilleren skal kunne se rett fram best, men som i Half-Life 2, så hadde det vært bedre med litt bevegelse når man snur seg.

Våpene synes jeg de holder for nærme kameraet. Hånden ser jo GIGANTISK ut.

Effekten var dritbra! Spesielt det med snøen og vannet som var frossent.

DIGG! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...