Gå til innhold

Hvor mye er dere villig til å betale for et spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har nok spilt BF42 mer enn 5000timer når jeg tenker meg om. Kanskje det doble... hmm

5000 timer? 10000 timer? Er du klar over hvor mye det er? Om det "bare" hadde vært 5000 timer, er det over 208 sammenhengende dager... Og er det 10000 timer, er det altså 416 dager... Over et år. Fornuftig... :p

 

Vanskelig for å tro at noen kan spille ett spill så mye.

 

 

Jo, jeg har nok spillt bort 3år av livet mitt på Battlefield 1942. Jeg tror det er vanskelig å bruke så mye tid på et spill om man ikke spiller i clan sammenheng. 10k er kanskje litt i overkant. Men 5k er nok en liten underdrivelse skal jeg innrømme :)

 

Men det var tider det. Savner de dagene... Real life er oppskrytt ;P

Lenke til kommentar
Tenk hvor mye dere taper på et spill...

 

Si at dere har 40timer med spilling om dere kjøper GTA. Hva om dere hadde jobbet de 40timene? 40 x 150kr = 6000kr. Når man regner slik på ting, så er det ikke spillene som er så dyre. Det er tiden din som er dyr.

Tenk så mye man taper på å se på TV.

Tenk så mye man taper på å ha ferie.

Tenk så mye man taper på å lese en bok.

Tenk så mye man taper på å få barn.

 

"You see my point?"

Lenke til kommentar
Jeg har nok spilt BF42 mer enn 5000timer når jeg tenker meg om. Kanskje det doble... hmm

5000 timer? 10000 timer? Er du klar over hvor mye det er? Om det "bare" hadde vært 5000 timer, er det over 208 sammenhengende dager... Og er det 10000 timer, er det altså 416 dager... Over et år. Fornuftig... :p

 

Vanskelig for å tro at noen kan spille ett spill så mye.

 

 

Jo, jeg har nok spillt bort 3år av livet mitt på Battlefield 1942. Jeg tror det er vanskelig å bruke så mye tid på et spill om man ikke spiller i clan sammenheng. 10k er kanskje litt i overkant. Men 5k er nok en liten underdrivelse skal jeg innrømme :)

 

Men det var tider det. Savner de dagene... Real life er oppskrytt ;P

 

 

Dette får meg til å tenke hvor mange timer jeg har brukt på CS. Ganske greit.

Lenke til kommentar

Det kommer helt ann på hvilket spill det er. Kjøpte f.eks GTA IV CE til 799,- fordi jeg liker GTA-spillene veldig godt. Nå var det spillet ganske skuffende så det var jo ikke verdt det egentlig. Betalte vel og det samme for Halo 3 CE med den hjelmen, det var verdt det. Men ellers prøver jeg å holde meg under 500,- når jeg kjøper spill. Er som oftest en eller annen nettbutikk som tar 499,- for et nytt spill.

Lenke til kommentar

Meste jeg har betalt var 700, men det var LE. Grensen min går på 500, er alltid noen, enten på nettet eller butikk(Elkjøp eller Platekompaniet) som har det til 500 eller mindre. Når jeg ser bort på spillhyllen ser jeg faktisk at jeg aldri har betalt mer enn 500, bortsett fra Halo 3 LE :).

Lenke til kommentar

Hvor mye jeg er villig og betale blir litt feil. jeg er villig og betale 2500kr hvis jeg kommer til og bruke minst 5 år på og klare singelplayern og det ikke er kjedelig et eneste sekund. og når du begynner online når du nirvana?

 

men liker helst å ikke betale mer enn 500kr for et nytt spill. eller ligger spillkjøpene mellom 300-400kr både for pc og xbox :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...