firberblad Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Nå ble jeg glad...Killzone 2 demoen er ute på psn..kanskje old new, but good news Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hehe good for you, men jeg syntes du skulle skrevet det i Killzone 2 tråden; http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=16 Er ikke vits med en hel tråd bare for å fortelle folk om demoen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 DA skal jeg stikke til kompisen min.. *løpe* Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Hehe good for you, men jeg syntes du skulle skrevet det i Killzone 2 tråden; http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=16 Er ikke vits med en hel tråd bare for å fortelle folk om demoen Du har selvfølgelig helt rett. Men, gleden var så stor at jeg glemte å søke etter Killzone 2 tråder hehe Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Eh.. jeg finner den ikke? EDIT; Ja, jeg har sjekket US-Store. Endret 7. februar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Rart, det var det første jeg så da jeg logget meg inn i dag. Stod på høyre side av "hovedskjermen". EU that is. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Eh.. jeg finner den ikke? EDIT; Ja, jeg har sjekket US-Store. Hvor gammel er du på psn brukeren din. Hvis du ikke har skrevet høy nok alderer, kan det kanskje vere grunnen Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 ikke old news for meg har ikke lest så mye om det men får vel laste ned Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Lastes ned nå. Er det så fantastisk som de skal ha det til? Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Lastes ned nå. Er det så fantastisk som de skal ha det til? Jeg syntes det er fantastisk ja, men har såklart bare prøvd demoen(som er ganske kort). Likevel et utrolig bra førsteinntrykk. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Lastes ned nå. Er det så fantastisk som de skal ha det til? Jeg syntes det er fantastisk ja, men har såklart bare prøvd demoen(som er ganske kort). Likevel et utrolig bra førsteinntrykk. Etter å ha prøvd det må jeg si meg enig. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Eh.. jeg finner den ikke? EDIT; Ja, jeg har sjekket US-Store. Hvor gammel er du på psn brukeren din. Hvis du ikke har skrevet høy nok alderer, kan det kanskje vere grunnen 14 på EU, 49 på US. Skal sjekke om den har kommet opp nå.. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Lastes ned nå. Er det så fantastisk som de skal ha det til? Jeg synes ikke det Lenke til kommentar
lrims Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Må ha spilt igjennom demoen rundt ti ganger nå. Like fantastisk hver gang! Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det føles som Call of Duty 4 (fantastisk spill) bare med mye bedre grafikk. Det er positivt hvis noen lurer.. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Siktingen er heller ikke så ille når du har blitt vandt til den. Syns den var helt for j***ig i begynnelsen, men kommer seg nå, Lenke til kommentar
neo2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Kjempe demo! Men bare hvis noen går på samme smell. Når eg skulle spille det de første gangene måtte eg skru opp lysstyrken på TVen ganske høyt før eg kunne den logoen i starten av demoen. Det viste seg at det va på grunn av at eg hadde satt instilligene til RBG på "full" istede for "limited" i displaysettings på playstationen. Det ødela tydeligvis ein del hvis TVen ikkje støtte det skikkelig (gikk noe på sorte farger). Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg har spilt demoen over 15 ganger Var pro med styringa etter 3 gangen!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå