Gå til innhold

[LØST]Ønske om bruk av større avatarer i piksler


Anbefalte innlegg

Fikk ikke med meg at avstemningen var ferdig jeg heller, så velger å poste min idé, slik at jeg slipper å irritere meg om at jeg ikke fikk si min side av saken :p

 

En avatar på størrelsen rundt 150/160 x 90 tror jeg kunne fungert godt. Dette vil bli noe som dette:

post-209-1094810233_thumb.jpg

Og det mener jeg ikke vil være veldig forstyrrende. Det vil såklart se veldig rart ut om noen har 80x80-avatarer, men det blir det nå uansett for de som ikke følger standard størrelse.

 

(MindTooth: Er ingen grunn til at det er deg jeg har bilde av, er bare at det var du som havnet på screenshotet. Håper det går bra :) )

Endret av Håvard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fjerner nå avstemmingen, glemte å gjøre det tidligere. Resultatet var:

90x90 [ 30 ] [40.00%]

100x100 [ 24 ] [32.00%]

110x110 [ 4 ] [5.33%]

120x120 [ 5 ] [6.67%]

130x130 [ 0 ] [0.00%]

140x140 [ 0 ] [0.00%]

150x150 [ 3 ] [4.00%]

120x90 [ 3 ] [4.00%]

150x90 [ 5 ] [6.67%]

 

100x100 hadde ikke flest stemmer, men jeg tok utgangspunkt i at de som ønsker høyere enn 100x100 og ønsket 100x100 ;)

 

Det er og mindre informasjon ved siden av postene enn tidligere. Informasjonen om medlemsnummer er tatt bort, det samme gjelder to tomme linjer som jeg og fjernet. Derfor vil ikke avatarøkningen føre til lengre forumtråder. Faktisk vil den minste lengden per post faktisk være hakket mindre tror jeg. :)

Lenke til kommentar

Brukernummeret er vel ikke spesielt interessant å se. For de få som er interesserte, så er det jo bare å føre musen over avatar eller brukernavnet, så vises det i statuslinjen.

 

TSP: Siden du er så godt i gang med å endre og fikse på informasjonen til venstre for postene, så har jeg et lite spørsmål. Der det står "Fra", er det ment å vise hvor man er fra opprinnelig? På de fleste forum pleier det å stå "Location" el.l der, som altså refererer til hvor man befinner seg for øyeblikket. Kunne man ikke derfor endret dette fra "Fra" til "Sted" (evt Bosted)?

Lenke til kommentar
Kanskje litt OT, men hvorfor har du fjernet medlemsnummeret?
Bradbury føler jeg gir et ganske greit svar på det. Jeg ser ikke ikke helt hvilken nytte det har, at noen har medlemsnummer 1427 er totalt uinteressant for meg, samt at denne informasjonen uantsett er ganske lett tilgjengelig.

 

TSP: Siden du er så godt i gang med å endre og fikse på informasjonen til venstre for postene, så har jeg et lite spørsmål. Der det står "Fra", er det ment å vise hvor man er fra opprinnelig? På de fleste forum pleier det å stå "Location" el.l der, som altså refererer til hvor man befinner seg for øyeblikket. Kunne man ikke derfor endret dette fra "Fra" til "Sted" (evt Bosted)?
Dette har mer å gjøre med språk og det er derfor bedre at du tar den tilbakemeldingen i tråden for den norske språkpakken.

 

 

@Håvard: Jeg synes absolutt at det forslaget så pent ut, men vi får se hvordan det blir med 100x100. Ulempen med den typen avatarer er som du selv sier at det kan bli veldig varierende bredder. Når det er kvadratiske former er man mer sikker - siden det er dette folk er vant med å anskaffe seg. Det er likevel ikke utelukket at vi kan ta en ny avstemming ved en senere anledning.

Lenke til kommentar

HAHA! Prøvde å få til en 100x100 versjon av min nåværende avatar på under 20kb.

Jeg ga opp og beholder lett den jeg nå har da kvaliteten blir rett og slett ødelagt.

 

Edit: Kunne jo laste opp så store filstørrelser man ville, så da gjorde jeg det. LololOAlolol.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...