The Stig Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg forstår heller ikke hvorfor det skal være så mye oppstyr rundt anmeldelsen. Personlig likte jeg Killzone 2-demoen kjempegodt, og blir garantert å kjøpe spillet når det kommer i slutten av månden. Hva anmeldelsen angår syns jeg anmelder arrgumenterer godt hvorfor spillet ikke fortjener bedre karakter, og da er det forsåvidt greit - selv om min oppfattelse ikke er den samme. Jeg forstår jo til en viss grad at enkelte syns 6/10 er "alt for lavt", når spillet har fått såpass høy karakter som (10/10 ol.) hos de "store" sidene (IGN, PSMag, GT m.fl.), men om man finleser anmeldelser fra både nevnte sider og Gamer, ser man fort at Gamer tar opp en del punkt som andre har valgt å ignore, og forsåvidt - visa versa. Så, om ikke annet, får man et litt mer nyansert bilde av Gamers anmeldelse. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Tråden åpnes igjen etter trådstartes ønske. Hold dere saklige og on-topic så kan den forbli sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hans mening og hvordan han ser spillet ja. Men når det virker som en går ut for å anmelde et spill med "vilje" å dra det ned i støvet er noe annet. Jeg skriver ikke at anmeldelsen var drit elendig. Jeg mener at den er usakelig etter som han ikke en gang har brydd seg om multiplayeren som er halve delen av spillet. Ingen som klaga når gamer.no anmeldte Gears of War 2 og utelot multiplayeren der. Virker som om PlayStation-fanskaren trenger et spill som kan leve opp til Halo-serien og GeoW-serien, og når det først blir slaktet på gamer.no blir de sure på grunn av drittslenging om deres frelser Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hans mening og hvordan han ser spillet ja. Men når det virker som en går ut for å anmelde et spill med "vilje" å dra det ned i støvet er noe annet. Jeg skriver ikke at anmeldelsen var drit elendig. Jeg mener at den er usakelig etter som han ikke en gang har brydd seg om multiplayeren som er halve delen av spillet. Ingen som klaga når gamer.no anmeldte Gears of War 2 og utelot multiplayeren der. Virker som om PlayStation-fanskaren trenger et spill som kan leve opp til Halo-serien og GeoW-serien, og når det først blir slaktet på gamer.no blir de sure på grunn av drittslenging om deres frelser Vær så snill å trekk nå ikke inn fanboy diskusjon her da <_< Jeg har da aldri spilt Halo eller GeoW så hvorfor skal jeg trenge et spill som lever opp til noe jeg aldri har prøvd. Vi skulle holde oss on-topic. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Sondre har faktisk ett poeng. Det er veldig få spill som får multiplayerdelen sin testet i de større sidenes anmeldelser, og de spillene som får det vil få anmeldelsen uker eller måneder senere som oftest. Derfor droppes det som regel å teste multiplayerdelen så grundig. Jeg må bare si LOL !!!! Den anmeldelsen er noe av det dummeste jeg har lest på lenge...nå må faen meg Gamer.no skjerpe seg altså.Begynner å virkelig miste sansen for disse anmelderne og alt pisset dem har skrevet i det siste. Det som blir for dumt er at du/andre skal komme inn i en tråd og poste rett imot det trådstarter ønsker; som er en fredelig og saklig diskusjon. Tror du at du eller noen andre brukere tjener på at du skriver som du gjør her? Vil åp det sterkeste anbefale alle sammen om ikke å poste i lignende tone. Ang anmeldelsen så ser jeg helt klart hva både kritikere og de som mener den er grei mener. På den ene siden er det en persons subjektive mening om et spill han ikke synes var all verden, og dette vil jo da både anmeldelse og karakter reflektere. Ser dere på mange andre anmeldelser av andre spill er det også flere der ute som har lignende anmeldelser når man nærmer seg 5/10. På den andre siden har man de som mener anmeldelsen er skrevet for å dra spillet nedover og at anmeldelsen er skrevet av en som ikke interesserer seg for eller som vil skryte av spillet. Om jeg tar helt feil så si ifra, men det er det inntrykket jeg får da det egentlig ikke er så mange her som har noen brukbare argumenter mot anmeldelsen. Selv synes jeg at de første linjene hans ang hvordan han kommer til å bli skjelt ut er helt klart tolererbart og det er jo også helt sant og noe han forutså når han skrev anmeldelsen. At resten av anmeldelsen i dere oppfatning er dårlig får være deres problem, men jeg ser at han kunne skrevet den litt annerledes. Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Skjønner at folk blir litt lei seg når killzone 2 får dårlige omtaler, ettersom resultaten av denne omtalen er like mye en omtale av spillet, som det er en omtale av selve Playstation 3. Endret 8. februar 2009 av Boheme Netter Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har spillet selv. 6/10 er en helt grei karakter syns jeg. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har spillet selv. 6/10 er en helt grei karakter syns jeg. I have played it alot at my buddy's house and I would have given it a 6.5/10 Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Anmelderne er raske med å strø rundt seg med høøye karakterer til store spill. Hvis man går inn på egentlig alle spill sider og sammenligner spill karakterer fra spill til spill så er det veldig mye rare karakterer ute å går. Et dårlig spill kan ha fått 5/10, og et meget bra spill 6/10. Samtidig kan noen spill ha fått 10/10, og et spill som de fleste mener er bedre 9/10. Alle anmeldelser er subjkektive, men likevel burde en anmeldel klare å se på det på en litt objektiv måte, og anmelderne bør fordele spill basert på hva de liker. De som liker godt RTS anmelder det og de som liker godt FPS anmelder det. Prøver å ikke bry meg så mye om anmeldelsene, men må innrømme at jeg blir påvirket. At Killzone får 6/10 når de fleste andre sider gir det 8/10+ er nok likevel rart, og anmelderen burde nok tenke litt mer over hva han holder på med *selv* om det skal være subjektivt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Sondre har faktisk ett poeng. Det er veldig få spill som får multiplayerdelen sin testet i de større sidenes anmeldelser, og de spillene som får det vil få anmeldelsen uker eller måneder senere som oftest. Derfor droppes det som regel å teste multiplayerdelen så grundig. Jeg må bare si LOL !!!! Den anmeldelsen er noe av det dummeste jeg har lest på lenge...nå må faen meg Gamer.no skjerpe seg altså.Begynner å virkelig miste sansen for disse anmelderne og alt pisset dem har skrevet i det siste. Det som blir for dumt er at du/andre skal komme inn i en tråd og poste rett imot det trådstarter ønsker; som er en fredelig og saklig diskusjon. Tror du at du eller noen andre brukere tjener på at du skriver som du gjør her? Vil åp det sterkeste anbefale alle sammen om ikke å poste i lignende tone. Ang anmeldelsen så ser jeg helt klart hva både kritikere og de som mener den er grei mener. På den ene siden er det en persons subjektive mening om et spill han ikke synes var all verden, og dette vil jo da både anmeldelse og karakter reflektere. Ser dere på mange andre anmeldelser av andre spill er det også flere der ute som har lignende anmeldelser når man nærmer seg 5/10. På den andre siden har man de som mener anmeldelsen er skrevet for å dra spillet nedover og at anmeldelsen er skrevet av en som ikke interesserer seg for eller som vil skryte av spillet. Om jeg tar helt feil så si ifra, men det er det inntrykket jeg får da det egentlig ikke er så mange her som har noen brukbare argumenter mot anmeldelsen. Selv synes jeg at de første linjene hans ang hvordan han kommer til å bli skjelt ut er helt klart tolererbart og det er jo også helt sant og noe han forutså når han skrev anmeldelsen. At resten av anmeldelsen i dere oppfatning er dårlig får være deres problem, men jeg ser at han kunne skrevet den litt annerledes. Skal bøye meg i støvet her, utløste mye frustrasjon og skrev ting som en på 30år så absolutt burde latt være. Frustrasjonen var nok ikke kun rettet mot annmeldelsen men andre real life saker. Så jeg beklager at jeg "angrep" anmelderen som skrev dette og evnt andre jeg tråkket på i det fråden fommet rundt munnen min når jeg skrev dette. Men mener enda anmeldelsen var noe negativt ladet..men det er anmelders mening og vi som leser får ta det for hva det er. Lenke til kommentar
Handro Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 At de fleste gir opp mot 8/10 skal vel ikke ha noe å si. Det handler ikke om å gi samme karakter, men om å si din mening. Så ofte som spill får alt for bra karakter, så ser jeg ikke hvorfor mange her griner som noen små forbanna knisejenter. Dere hadde fortjent en høygaffel opp i ræva. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Jeg skjønner ikke helt hvorfor flesteparten hyler og skriker om hvor teit anmeldelse det var og hvor teit anmelderen er. Det er hans mening, han har kanskje formulert anmeldelsen på en måte som mange playstation 3 eiere føler seg provosert av, men hvis han syns spillet ikke var så bra, så trenger ikke det bety at dere ikke syns det er bra? _INGEN_ anmeldelser kan være helt subjektive og objektive, da det ikke ville vært noen vits med anmeldelser, da kommer jo ikke meningen til anmelder frem i det hele tatt. Jeg har selv ikke spilt spillet ettersom jeg ikke har en Playstation 3, men jeg kommer til å teste det en gang, og jeg gleder meg veldig til å få prøve det, fordi det ser rått ut. Microsoft Fanboy tullet dere vil slenge til meg kan dere bare ha for dere selv! Endret 9. mars 2009 av Cerandin Lenke til kommentar
Jakoozie_InnleggNO Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Akkurat samme som jeg opplever når jeg leser den det da. Virker som anmelderen er sur og skuffet eller bare regelrett irritert over at PS3 har et av muligens tidenes peneste fps spill. Selv om det er mye mer en bare at det er pent å se på som gjør det så utrolig bra... Herregud, leser du det du selv skriver? Hvis så, les det igjen, og igjen, og igjen - helt til du forstår hvor dumt det du skriver faktisk er. Hvorfor skulle anmelder være sur for at PS3 får et bra spill? Jeg kjenner jeg blir matt her jeg sitter ... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jakoozie: Kanskje fordi han liker 360 bedre enn PS3? Sier ikke at Marius gjør det, men det er vel det noen av oss tror. Jeg vil påpeke at dette tvilsomt er den dårligste anmeldelsen til Gamer noen sinne. Og allikevel er det den som har fått mest kritikk av å være akkurat det. Jeg har lest flere anmeldelser av Gamer i etterkant som er like negativt innstilt til spillet gjennom hele anmeldelsen, da er de gjerne betegnet som morsomme og gode. Jeg tror nok at selve spillet har noe å si mtp. kritikken anmeldelsen har fått. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Rart at folk sier at det er anmeldelsen de klager på og ikke karakteren. Ingen hadde vel klaget om det hadde fått 10/10 men anmeldelsen var dårlig skrevet? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Rart at folk sier at det er anmeldelsen de klager på og ikke karakteren. Ingen hadde vel klaget om det hadde fått 10/10 men anmeldelsen var dårlig skrevet? Må si meg enig med iharal3 her. Virker som at mange av folka som klager bare har scrolla ned til bunnen, sett et tall og så lest anmeldelsen for å finne ting å klage på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå