Peppep_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Search --> More Search Options --> More Options Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jøss... Vi trenger flere emoticons. Mer spesifikt av en tulling med hvit stokk. Kunne trengt den nå... Godt å se at funksjonen er der, men det ble litt mye klikking. Dette er første gang jeg har bokmerket søkesiden til et forum Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvis du bruker Opera, så kan du gi bokmerket et "nickname", for eksempel "søk" eller "gs" (gamer-søk). Tar du da opp en ny tab og skriver "gs", så kommer du direkte dit. Ekstremt hendig. Jeg har f.eks. "ordbok", "24m" (aktive tråder siste 24 timer for Amobil), "tlf", "gmi" (gamer mine innlegg) og en del flere. Det, sammen med Speed Dial og mouse gestures gjør den daglige surfingen mye mer effektiv. (Sånn, det var dagens Opera-reklame.) Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg bruker Firefox 3 og har vel ca den samme funksjonaliteten via tags (selv om jeg ikke er 100 % fornøyd med hvordan disse virker). Til ordboken og Wikipedia bruker jeg 'Hurtigsøk'. Da skriver jeg f.eks "ord tunnel" for å søke på "tunnel" (sannsynligvis mitt mest søkte ord...). Til imdb, telefonkatalogen og youtube, bruker jeg den innebygde søkelinjen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg satte avansert søk som standard søk nå. I tillegg har vi fått Google Custom Search som kan komme til nytte om man vil søke på noe på 4 tegn eller mindre. Mer om Google CSE kan vi ta i kunngjøringstråden som kom i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg