_dAwn_ Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 har problemer med å få tilkoblinga mellom disse to enhetene til å vare i mer enn ca 3 min. har de nysete driverene til bt3030 og fw 16 til s55`en. når jeg kobler til via pc så får jeg kontakt med telefonen men det brytes ettter ca 3 min. men med telefonen får jeg en feilmelding, "annen enhet støtter ikke headset eller handsfree". skjer lite da. er det noen som har erfaringer? er det telefonen eller bt enheten som kan være feil med? HJELP! Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Kanskje en oppgradering av softwaren på mobilen kan hjelpe. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 har siste fw på den. spørs om det ikke er bt enheten.... Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Hmm. Nå har jeg hatt problemer med blåtann selv og har erfart og lest at blåtann fremdeles sliter med en del barnesykdommer. Kanskje du finner noe info her: http://www.geekzone.co.nz/forums.asp?ForumId=8 Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 nei. fant ikke noe der. flere forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå