Vrecje Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hei alle! Har lest gamer.no en god stund, men nå er det på tide å henge seg med i forumene: Spilt WoW et år og vel så, jeg er solgt, kjøpt og betalt. Gleder meg stort til Cataclysm! Anyways...: Server Nagrand Alliance: Onias, lvl 80 human mage (main) Nenien, lvl 71 night elf hunter Horde: Zaaren, lvl 80 blood elf warlock Server Khadgar Alliance: Theomet, lvl 70 draenei shaman Gi meg gjerne en /w hvis du ser noen av disse =P Alltid hyggelig med flere kjente! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Lv80 Human Priest på Sunstrider Lenke til kommentar
nicofacee Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Kazzak: Etdrit (Lvl 64 Dwarf Priest) Fizk (Lvl 26 Human Mage) Skadedyr (Lvl 16 Nelf Druid) Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Talnivarr (H) Sykebil - 80 Undead Female Disc/Shadow Priest (main) Hofer - 60-80 Blood Elf Female Protection Paladin (levlingprosjekt) Daggerspine (H) Hofr - 80 Undead Male Unholy Death Knight (pensjonert) Spillte hardcore fra feb2005 på min 60 Nelf Druid til jeg sluttet å spille rett før TBC kom og kvittet meg med den kontoen, hoppet over TBC og begynte igjen fra scratch på WotLK og har vært masse på og av, men startet å spille igjen for 1 mnd siden for å varme opp til expansion! Gleder meg nå stort til CC Endret 18. november 2010 av Hofer Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Argent Dawn Stolt medlem av DFA ( Death From Above) (Horde) Kanoch - 85 Orc Fury Warrior (main) Kelkazon - 81 Troll Hunter Marafatha - 26 Bloodelf Mage Kanifix - 3 Goblin Priest Marekk - 2 Tauren Paladin Lenke til kommentar
outern Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Spiller på Stormrage. Er med i Bønda I Fra Nord (guild) Lvl 85 Hunter Lvl 85 Dk (tank) Lvl 77 Druid (healer) Lvl 74 Mage Lvl 34 priest + en del fler under lvl 30 Lenke til kommentar
worthy Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Talnivarr: Rogue (blir main) Warrior(blir ditcha i 4.1) Death Knight(alt) Har spilt siden vanilla men har, "gitt bort" accounter når jeg har trodd at jeg var såkalt ferdig med wow . Blizzard suger meg inn med disse expansionsa sine :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå