pål johan Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) hei jeg lager en tråd der vi kan prate om hvilke server du spiller på. Jeg spiller på Bronzebeard som er en server som ikke er PVP, vi er mange som spiller der. Siden launch av WOTLK så var ikke servern ikke nede noe som gjorde det veldig bra for alle de som hadde kjøpt WOTLK får å prøve den nye klassen Death Knight. Jeg håper folk vil komme inn på vår server for å se ossen der er. Takk Skriv deres også Si ifra hvis jeg har skrevet feil jeg retter opp Regler: 1.Skriv Hvor dere spiller 2.Hvilke classe,race dere spiller 3.og ikke minst Ingame Nick hvis dere vil Jeg skriver en liste hvor folk spiller (forum Username) (Hvor dem spiller) (Og hvilke classe,Race) (Ingame nick) Server Kazzak Pwnanza JonasKs Blood Elf Paladin ingame nick-Ðuky Matsemann Main: 63 Troll Mage ingame nick-Matsemann Koselig horde 80 mage ingame nick-Koselig Adelphia paladin ingame nick-Vortex Server Ravencrest Bjohansen Dwarf DK level 69 bjørshol 80 human Death Knight ingame nick-Ukjent Server Azjol-Nerub(PvE) Nacky 80 ally Xabi ingen character postet Server Twisting Nether(PvP) Nacky 80 Horde *Magnus* 2 stk lvl 80 + 1 lvl 70 Horde Server Magtheridon pelsen horde ingame-nick Wilkins Martey 80 Priest Horde ingame nick-Martey Server Darksorrow Davidvenice 62 UD mage , 80 BE warlock og en 71 BE death ingame nick - ukjent Inxs Dwarf Hunter ingame nick-Nivlheim Server Katria Matseh warrior, rogue og DK (Alliance) Priest og Paladin (Horde) Server Nagrand Daniel Warrior,rogue og DK (Alliance) Server Dunemaul World of Warcraft Shaman Dranei ingame nick Nihth Server Talnivarr targetdummy LVL 80 Dranei Shaman ingame nick- Asaria LVL 80 Human DK ingame nick-Elathiel LVL 70 Dwarf Warrior ingame nick-Frerin Matseh alliance:ingame nick KATRIA Talnivarr-EU PvP miceiken lvl 80 Undead Rogue lvl 80 Tauren Shaman lvl 80 Tauren Druid Server Dentarg Cosha: paladin lvl 80 Server Jaedenar-EU Fredy! 80 Orc Shaman Ingame nick-Tuffgit 67 Undead Rogue Ingame nick-Kekz Server Grim Batol kimaasen Dwarf hunter lvl 80 ingame nick Valel Martey lvl 70 Warlock (inactiv) Alliance Bite my shiny metal ass lvl 24 Night Elf Hunter: Ingame nick-Unknown Server EU-The Venture Co. PvP-R Pheus 2 char Blood Elf paladin INgame nick Aeliana Server EU-The Venture Co. PvP-RP Pheus Blood Elf Mage ingame nick Toric Server EU - Defias Brotherhood. RP-PVP 74 Night Elf Druid ingame nick Celdarion Bjørshol 75 Undead Shadowpriest ingame nick-Neevas 63 Undead Mage ingame nick-Syklon Server EU - Frostwhisper. PVP Lightningwolf Undead Priest Server Frostmane Kuldesjokk: Tauren Warrior Lycantrophe: Blood Elf Paladin ingame nick-Destination dugre: 80 Draenei Shaman ingame nick-Dugre 70 Nightelf rogue ingame nick-Myrwae 70 Gnome mage ingame nick-Tosi Server Dragonmaw Onkel 80 Paladin ingame nick-Bubbleóseven deac 80 DK blood elf ingame nick-Deac Server Argent Dawn Ercles Tauren Druid ingame nick-ERC Paddehatt 73 undead priest ingame nick-Malory Delta_hf 80 Tauren Druid ingame nick-Vhan Server Nordrassil jackal.no 80 Mage, gnome ingame nick-Litentøs Server: Emerald Dream Giffesnaffen BE Paladin (62) ingame nick-Emilyv BE Rogue (36) ingame nick-Vënom Server: Hellscream Johnandre93 Level 80 Blood elf Death Knight ingame nick-Theonen Server: Khadgar EagleJin 80, priest, troll ingame nick-Foiria 80, Death Knight, orc ingame nick-Mjöllnir 73, Warrior, orc ingame nick-Ceegurk Server: EU-Kor'Gall nazrm 80 human warlock ingame nick-Nzrm Server:Draenor PvE Ra1dMaX 80 human retri paladin ingame nick-Greviouz Server:Zenedar Garo Orc Warlock (80) ingame nick-Garometrix Server:Earthen Ring RP Egilanso 80 Tauren Shaman ingame nick-Tarepsed 70 Undead Warlodk (innaktiv disenchanter, men har tenkt å lvle opp denne snart) ingame nick-Teronam Server:Stormrage Cleaf - 80 Human Paladin - 80 Human Death Knight - 70 Night Elf Hunter - 70 Human Mage Server:Emeriss Skogslik 73 Blood Elf Mage ingame nick-Taake 70 Tauren Shaman ingame nick-Muspel Server: Daggerspine Skogslik 65 Draenei Priest ingame nick-Erzebet 71 Dranei Death Knight ingame nick-Kiaransale Server:Deathwing Matsemann Alt: 80 Human Mage ingame nick-matsemannen Server:Eonar KraniC Human paladin ingame nick-Antroth Server:Scarshield Legion RPPvP Koukou Dwarf Rogue ingame nick-Ramboknut Server: Burning Legion PvP Hans-O Human Paladin lvl 80 ingame nick-Hanso Server:Aerie Peak (PVE) Albertaaberg Night Elf Hunter Ingame nick-Albertaaberg *Magnus* 1 Stk lvl 80 + min alt som jeg lvler atm, 39 Alliance Server:Sylvanas Macord 80 main:resto shaman ingame nick Hesaz 80 alt: frost/unholy dk ingame nick-Tillion 71 alt: shadow priest ingame nick-Profusion Server:Tarren Mill Toten warlock lvl 80 ingame nick-Shichibukai 70 rogue (inaktiv) Ingame nick-Toten Server:Stormscale DragonsHeaven ELF DK ingame nick-Spraait Vortex 80 UD Rogue ingame nick-Wreath Server: Aggramar EU Brattern Alliance Resto Shaman Ingame nick-Bratsshammie Gunpig 80 Gnome Warrior Ingame nick-Skullflame Server: Bronze Dragonflight Albertaaberg Blood elf paladin ingame nick-Flyairpig Server:Balnazzar godlaks1 80 shaman ingame nick-unkown Server: Turalyon Joananas lvl 80 Dranei Shaman Ingame nick- Dranos Server:Vashj Tobias108 Tauren Warrior lvl 53 Ingame nick-Tobytaur Server: Ragnaros Error Blood Elf Priest, level 80 Ingame nick-Eileithyia Server:Dentarg Error Gnome Mage, level 71 Ingame nick-Xantos Server: Bladefist Jajcub Draenei Shaman Lvl 70 ingame nick-Bloodshót Gnome Mage Lvl 63 ingame nick-Tyrolord Server: Lightning's Blad Cerandin Mage lvl 73 ingame nick-unkown Server: The Sha'tar Løken Draenei Paladin ingame nick-Dimling Undead Death Knight ingame-nickMoltemyhr Endret 13. august 2009 av gtamann Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kanskje lurt å ta med hvilken faksjon du spiller for og vel og merke. Spiller på Bronzebear selv, paladin blood elf. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Azjol-Nerub, stor server, men har ikke opplevd noe queue etter TBC og Wotlk. Dessverre er Horde/Alliance ratioen helt ræva, tror Alliance har 3/4 av servern. Spiller ikke lengre nå da, men de fleste høylevel-karakterene er på den serveren. Gode minner, gode gamingvenner.... litt savn Nesumar Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kazzak - helt klart den beste serveren jeg har spilt på Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Startet min WoW-karriere på Ragnaros, hvor jeg spilte fra 2006 fram til 2008 en gang. Startet med WoW igjen rett etter jula 2008 og rerollet på Stormscale som Horde, levlet til 37 før DK-patchen(free realm) kom ut så rerollet jeg ally på Ravencrest for å spille sammen med venner. Spiller som Dwarf Death Knight på Ravencrest og er straks level 69. Endret 7. februar 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
pål johan Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) jeg spiller Dwarf Hunter lvl 79 skal lvl til 80 i denne helgen Endret 6. februar 2009 av gtamann Lenke til kommentar
lrims Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har en 80 ally på Azjol-Nerub(PvE) og en 80 horde på Twisting Nether(PvP). Veldig fornøyd med disse serverne, men favoriserer egentlig PvE servere :rolleyes: (Om jeg vil gå PvP går jeg heller battlegrounds ) Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Wilkins -- Magtheridon -- 73, Tauren hunter EDIT: Oppdaterte posten Endret 7. februar 2009 av pelsen Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Spiller for tiden 3 karakterer på Darksorrow Horde. En 62 UD Mage, 68 BE Warlock og en 71 BE Death Knight. Veldig fornøyd på den serveren i grunn. Men kunne godt tenkt meg å startet opp litt på alliance med en god norsk guild også. Men har ikke helt funnet ut hvor ennå. Lenke til kommentar
pål johan Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 hadde vært gøy hvis vi alle norske kunne gå inn i en guild og samma server, fks alle som spiller wow her på gamer.no kunne gått inn på en server og alle joina samma guild det hadde vært gøy Lenke til kommentar
missilecatcher Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Warrior, rogue og DK på Nagrand (Alliance) Priest og Paladin på samme server (Horde) Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tror du er nødt til å sette litt regler inn her og oppdatere førsteposten med liste over server, faksjon, forumnick og ingamenick. Hvis ikke blir denne tråden for uoversiktelig og lite informativ Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 1. Dunemaul 2. Shaman Draenei - Alliance 3. Nihth med fler Lenke til kommentar
Ra1dMaX_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Greviouz Retri Human Paladin Alliance Draenor Lenke til kommentar
targetdummy Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Asaria, 80 Draenei Shaman på Talnivarr Elathiel, 80 Human Death Knight på Talnivarr Frerin, 70 Dwarf Warrior på Talnivarr Endret 6. februar 2009 av targetdummy Lenke til kommentar
miceiken Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 80 Undead Rogue, 80 Tauren Shaman, 80 Tauren Druid All on Talnivarr-EU PvP Ta kontakt for navn Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Cosha 80 paladin @ Dentarg Lenke til kommentar
Fredy Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Holder til på Jaedenar-EU. Tuffgit, 80 Orc shaman + masse 60+ alts. Hva skjer med at så utrolig mange norske spiller på Talnivarr-EU Alliance? Endret 7. februar 2009 av Fredy! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Grim Batol level 80 dwarf hunter <Valel> Darkmoon Faire level 71 (atm) night elf druid <spør om nick om du er interessert ;-)> Endret 1. september 2009 av Crimson_Viper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå