Gå til innhold

Gullkorn fra forumet

Anbefalte innlegg

Haha masse idioter her på forumet.

Før du kaller andre for idioter bør du kanskje lære deg å skrive grammatisk korrekt. Hvis ikke framstår du ikke noe bedre selv. Det heter, "Haha, mange idioter på forumet". Masse har med fysiske egenskaper ved objekter å gjøre. Altså hvor stor masse de har. "Mange" er det korrekte begrepet for å uttrykke mengder. For ikke å snakke om at folk som henger ut personer, noe du gjør i dette tilfellet, er de egentlige idiotene.

Det er ikke vanskelig å forstå at enkelte brukere ikke har lest førstepost:

Ingen uthengig av personer. Dvs ikke post brukerens nick ei heller link til tråden hvor gullkornet finner sted. Vi er ikke ute etter mobbing av enkeltpersoner.

Å kalle folk idiot faller inn under de uthevede punktene. Jeg ville sette pris på om dere holder dere for god til slike innlegg i fremtiden.

Snorre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha masse idioter her på forumet.

Før du kaller andre for idioter bør du kanskje lære deg å skrive grammatisk korrekt. Hvis ikke framstår du ikke noe bedre selv. Det heter, "Haha, mange idioter på forumet". Masse har med fysiske egenskaper ved objekter å gjøre. Altså hvor stor masse de har. "Mange" er det korrekte begrepet for å uttrykke mengder. For ikke å snakke om at folk som henger ut personer, noe du gjør i dette tilfellet, er de egentlige idiotene.

Det er ikke vanskelig å forstå at enkelte brukere ikke har lest førstepost:

Ingen uthengig av personer. Dvs ikke post brukerens nick ei heller link til tråden hvor gullkornet finner sted. Vi er ikke ute etter mobbing av enkeltpersoner.

Å kalle folk idiot faller inn under de uthevede punktene. Jeg ville sette pris på om dere holder dere for god til slike innlegg i fremtiden.

Snorre :)

Hehe... dette er et skikkelig gullkorn ja. Slikt vi liker.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

@Snorre:

Det å angripe og gjøre narr av brukere fordi de har skrivefeil er barnslig. Noe mann ofte ser på dagbladet og annen skit. Fint om du kunne holdt deg for god til slik. Du kunne heller bare ha sagt at han kunne ha holdt seg for god til å skrive idiot, istedet for å gå til "angrep" på ham. Etter min mening framstår du ikke mye bedre selv, når du må gjøre narr av ham for å få fram et poeng.

Edit: fuck yeah, I'm leet B)

Endret av iharal3
Lenke til kommentar
@Snorre:

Det å angripe og gjøre narr av brukere fordi de har skrivefeil er barnslig. Noe mann ofte ser på dagbladet og annen skit. Fint om du kunne holdt deg for god til slik. Du kunne heller bare ha sagt at han kunne ha holdt seg for god til å skrive idiot, istedet for å gå til "angrep" på ham. Etter min mening framstår du ikke mye bedre selv, når du må gjøre narr av ham for å få fram et poeng.

Edit: fuck yeah, I'm leet B)

Det har du forsåvidt rett i. Poenget her var vel at jeg ville at folk skulle være forsiktig med å gjøre narr av andre, ikke at han hadde skrivefeil. Nuvel. Mennesker er ikke feilfrie. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest Bruker-127711

Viss jeg skal sortere hvor mye jeg bruker dem maskinene så er det dette pr.idag

PS3, Wii, Nintendo DS, 360 og PSP :), er ikke sånn for alle andre men hos meg så er Wiien min brukt mer og mer!

hvem bryr seg om hvilke konsoller du bruker mest? bare for å spørre fint?

Nok engang får jeg ikke skrive noe personlig om mine preferanser, er veldig lenge siden jeg fikk lov til det ser det ut som... Jeg tror jeg blir personforfølget, hadde jeg vært i en bakgate så hadde nok en av gamerene her inne banket meg siden jeg er største PS3 fanboyen i Norge i følge mangen her inne, helt latterlig. Personangrep deluxe.

Tror ikke dette er et direkte gullkorn men jeg synes det er litt morsomt hvordan Bruker 1 greier å vri det til et personangrep deluxe.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Rodrigo Borgia skal for eksempel ha likt å kaste kastanjer ut over et stort gulv og la nakne prostituerte krabbe rundt og plukke dem opp med munnen før orgiene tok til. Dette er vel neppe oppførsel vi forventer oss av Guds representant på jorden.

Nei, vi hadde nok forventet altergutter i stedet for prostituerte.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...