Snorre Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Haha masse idioter her på forumet. Før du kaller andre for idioter bør du kanskje lære deg å skrive grammatisk korrekt. Hvis ikke framstår du ikke noe bedre selv. Det heter, "Haha, mange idioter på forumet". Masse har med fysiske egenskaper ved objekter å gjøre. Altså hvor stor masse de har. "Mange" er det korrekte begrepet for å uttrykke mengder. For ikke å snakke om at folk som henger ut personer, noe du gjør i dette tilfellet, er de egentlige idiotene. Det er ikke vanskelig å forstå at enkelte brukere ikke har lest førstepost: Ingen uthengig av personer. Dvs ikke post brukerens nick ei heller link til tråden hvor gullkornet finner sted. Vi er ikke ute etter mobbing av enkeltpersoner. Å kalle folk idiot faller inn under de uthevede punktene. Jeg ville sette pris på om dere holder dere for god til slike innlegg i fremtiden. Snorre Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Haha masse idioter her på forumet. Før du kaller andre for idioter bør du kanskje lære deg å skrive grammatisk korrekt. Hvis ikke framstår du ikke noe bedre selv. Det heter, "Haha, mange idioter på forumet". Masse har med fysiske egenskaper ved objekter å gjøre. Altså hvor stor masse de har. "Mange" er det korrekte begrepet for å uttrykke mengder. For ikke å snakke om at folk som henger ut personer, noe du gjør i dette tilfellet, er de egentlige idiotene. Det er ikke vanskelig å forstå at enkelte brukere ikke har lest førstepost: Ingen uthengig av personer. Dvs ikke post brukerens nick ei heller link til tråden hvor gullkornet finner sted. Vi er ikke ute etter mobbing av enkeltpersoner. Å kalle folk idiot faller inn under de uthevede punktene. Jeg ville sette pris på om dere holder dere for god til slike innlegg i fremtiden. Snorre Hehe... dette er et skikkelig gullkorn ja. Slikt vi liker. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 AOOO! that hurt. må si at det begynner å bli tynt med poster, men får se om eg finne noko eg også Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) @Snorre: Det å angripe og gjøre narr av brukere fordi de har skrivefeil er barnslig. Noe mann ofte ser på dagbladet og annen skit. Fint om du kunne holdt deg for god til slik. Du kunne heller bare ha sagt at han kunne ha holdt seg for god til å skrive idiot, istedet for å gå til "angrep" på ham. Etter min mening framstår du ikke mye bedre selv, når du må gjøre narr av ham for å få fram et poeng. Edit: fuck yeah, I'm leet B) Endret 4. juni 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Einride Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 @iharal3: Det å angripe og gjere narr av andre brukarar, som angriper og gjer narr av andre fordi dei har skrivefeil, er barnslig Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 @Snorre: Det å angripe og gjøre narr av brukere fordi de har skrivefeil er barnslig. Noe mann ofte ser på dagbladet og annen skit. Fint om du kunne holdt deg for god til slik. Du kunne heller bare ha sagt at han kunne ha holdt seg for god til å skrive idiot, istedet for å gå til "angrep" på ham. Etter min mening framstår du ikke mye bedre selv, når du må gjøre narr av ham for å få fram et poeng. Edit: fuck yeah, I'm leet B) Det har du forsåvidt rett i. Poenget her var vel at jeg ville at folk skulle være forsiktig med å gjøre narr av andre, ikke at han hadde skrivefeil. Nuvel. Mennesker er ikke feilfrie. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det er over dobbelt så mye mindre. Eller halvparten som jeg liker å kalle det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Viss jeg skal sortere hvor mye jeg bruker dem maskinene så er det dette pr.idag PS3, Wii, Nintendo DS, 360 og PSP , er ikke sånn for alle andre men hos meg så er Wiien min brukt mer og mer! hvem bryr seg om hvilke konsoller du bruker mest? bare for å spørre fint? Nok engang får jeg ikke skrive noe personlig om mine preferanser, er veldig lenge siden jeg fikk lov til det ser det ut som... Jeg tror jeg blir personforfølget, hadde jeg vært i en bakgate så hadde nok en av gamerene her inne banket meg siden jeg er største PS3 fanboyen i Norge i følge mangen her inne, helt latterlig. Personangrep deluxe. Tror ikke dette er et direkte gullkorn men jeg synes det er litt morsomt hvordan Bruker 1 greier å vri det til et personangrep deluxe. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det er flere der hvor det kom fra ^^ Lenke til kommentar
Einride Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Mens vi er inne på nynorsk, hva betyr "storleik". I geografioppgaven vår skal vi "Gjere rede for storleik og bla bla bla". Tviler på at vi skal forklare hvordan man leker stollek. Ein anelse "", men mest "" Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Om Forza 3: Elsker spillet. Men er lite simulator i dette, egentlig bare arkade, NFS Shift er simulator, men dog kjedelig spill Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Om Forza 3: Elsker spillet. Men er lite simulator i dette, egentlig bare arkade, NFS Shift er simulator, men dog kjedelig spill Nei, her har noen vært useriøse. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Star Trek 99kr hos El Kjøp Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Rodrigo Borgia skal for eksempel ha likt å kaste kastanjer ut over et stort gulv og la nakne prostituerte krabbe rundt og plukke dem opp med munnen før orgiene tok til. Dette er vel neppe oppførsel vi forventer oss av Guds representant på jorden. Nei, vi hadde nok forventet altergutter i stedet for prostituerte. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Synes i grunn denne tråden var litt "søt" jeg. Om ikke de beste gullkornene, men det var i alle fall nok til å få meg til å trekke litt på smilebåndet! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hva er Poenget å snakke om alt vi ikek får sett eller har DUste teknofil Sånn går det når idioter forsøker å skrive Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg dont overveie det mange info. Jeg prøvde å finne på, men så mange info i forumet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 "prikkerøden" eller "death dot of someting u tont should turtch and go to spaceworld whit" Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg dont overveie det mange info. Jeg prøvde å finne på, men så mange info i forumet. http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=1885&pid=327519&st=0&&do=findComment&comment=327519 Er nok en parodi på førsteposten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå