lolidude_InnleggNO Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 + Blir aldri lei av den- Kan noen ganger bli litt kjedelig God kandidat til "Dagens selvmotsigelse" Han har fin avatar. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tidenes fra "Hva forbinder du med ordet-leken":Oral excersizes (som engelsklæreren vår kaller det) skole Hva er morsomt? At han forbinder "Oral excersizes" med skole... Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tidenes fra "Hva forbinder du med ordet-leken":Oral excersizes (som engelsklæreren vår kaller det) skole Hva er morsomt? At han forbinder "Oral excersizes" med skole... Muntlig prøve. Hva så? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er enig med GhostViper. Det var ikke litt morsomt engang. Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 + Blir aldri lei av den- Kan noen ganger bli litt kjedelig God kandidat til "Dagens selvmotsigelse" Han har fin avatar. Må si at jeg stusset litt på den selv når min avatar ble anmeldt, og ja, jeg har en sykt fin avatar Lenke til kommentar
JanF Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Tidenes fra "Hva forbinder du med ordet-leken":Oral excersizes (som engelsklæreren vår kaller det) skole Hva er morsomt? At han forbinder "Oral excersizes" med skole... Muntlig prøve. Hva så? OK. Det er bare jeg som er dårlig i engelsk og trodde "Oral excersizes" betydde noe annet xD Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det kan lett misforstås ja, men det er bare disse andre tørrpinnene som ikke gidder å sette noe godvilje til Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det hadde ikke vært noe gullkorn uansett Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Tidenes fra "Hva forbinder du med ordet-leken":Oral excersizes (som engelsklæreren vår kaller det) skole Hva er morsomt? At han forbinder "Oral excersizes" med skole... Muntlig prøve. Hva så? OK. Det er bare jeg som er dårlig i engelsk og trodde "Oral excersizes" betydde noe annet xD GULLKORN! Edit: Dårlig spøk Endret 23. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Ett off-topic innlegg og ett spaminnlegg ble fjernet! Spam er ikke tillatt. Med spam forstås korte, unødvendige innlegg (bestående av få ord og/eller smileys). Hold dere til emnet i tråden. Ønsker dere å diskutere noe annet oppretter dere en ny tråd. Mer spam og off-topic kan føre til strengere reaksjoner (advarselsøkning). Snorre Endret 23. mars 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 da eg kom med skole forslaget i ord leken så var det ikkje akkurat meint å vere morsomt nei, men det blei litt morsomt når eg såg det her. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg har lest om et nummer man kan trykke inn på mobilen til Niko, nummeret er 911. Hva gjør det nummeret? Haha at det går ann Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Noen burde oppdatere førstepost. Mange gode som ikke har blitt postet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Fra SO1 tråden ^_^ Atsjonas: 0,0000,01 av verden. WoW... Jeg visste ikke at det gikk an å ha komma bakenfor et annet komma... Da er ikke du smart... Endret 19. april 2009 av Error Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Fra SO1 tråden ^_^ Atsjonas: 0,0000,01 av verden. WoW... Jeg visste ikke at det gikk an å ha komma bakenfor et annet komma... Da er ikke du smart... Han sa det var ironi da (Yeah.... Right!) Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Fra "Hva er deres brukernavn på Nettby?" Haha, som den nettby nerden jeg er, så lurer jeg på om d er noen her som har nettby og hva er brukernavnet ? Mitt er hvertfall <fjernet> ^^, Trodde du var en jente så jeg ble dypt skuffet da jeg så du var en gutt. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Haha masse idioter her på forumet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 En venn har problemer med å sette opp LIVE. Det kommer bare: IP Adress Failed. Hva kan dette være? HJELP! Kjør nettverkstest fra "system settings" menyen. Da skal du få en pekepinn på hvor feilen ligger. Har gjort det... og feilen ligger i at IP adressen er feil. Jeg smålo ^_^ Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 WOho Lakus nevnte navnet mitt i en kul tråd! Achievement unlocked: Lakus spoke of me. 50G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå