Elefantmesteren Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) får ikke til dette... har lastet ned et par av de "nye" nazi zombie-mapene, men vet ikke i hvilken mappe jeg skal legge dem for at spillet skal "se" dem :/ kan noen hjelpe meg? edit: denne skulle jo under pcspill da :/ kan en mod flytte den? Endret 7. februar 2009 av Såpe Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Youtube is teh win! Husk at det meste ligger på google, så du er nok bare et lite søk unna de fleste svarene på diverse spørsmål du måtte ha Nesumar Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 ...men hadde alle brukt google hadde vel hele forumet vært uten nytte, eller hva? Husk at forumet er like mye til for at folk skal komme og finne svar på ting ved søking osv, som å lage nye tråder selv Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Selvfølgelig min venn Elsker forumet, og vil heller ha 1 post mer enn mindre, så jeg klager ikke. Skulle bare påpeke at Google kan også være veldig hjelpsomt, ikke noe mer enn det. Forumet er hjelpsomt det også da, han fikk svar nesten med engang, som var på video! Nei, det er ingen klaging fra min part, bruk forumet til hva som helst bare det ikke er unyttig spam. Håper det svaret du fikk hjalp, Såpe. Nesumar Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 skal se om jeg fikser det senere i dag, kan ikke akkurat nå. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) kopierte den inn hit, men det gikk ikke å få åpnet den i spillet :/ funker det ikke å kopiere? han på videoen (som er borte nå) høyreklikket og valgte extract all eller noe, det valget har ikke jeg :/ Endret 7. februar 2009 av Såpe Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg kan ikke se hva som er på bildet, men slik jeg forstod det, skal du bare legge alle filene her: "...AppData\Local\Activision\CoDWaW\mods\usermaps" Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) usermaps finnes ikke kommer ikke lenger enn /activition/codwaw, der er det bare en mappe for /players, ikke noe /mods :/ Endret 7. februar 2009 av Såpe Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Da lager du en mappe som heter det da Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) ok, skal gjøre det. Endret 7. februar 2009 av Såpe Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Samme greia i XP, bortsett fra lokasjonen. Du må opprette mappen mods i begge OS. Du må så nedlaste crack, den heter 1.1Lanfix og kan finnes der du finner slikt. Først da vil du få de opp på mods. Følg så readme fil. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 har lastet den ned, men får ikke åpnet den :/ Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Den unzippes og du plasserer .exe-filen i installasjonsmappen. Kjør så fila. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 hva? hvordan får jeg den unzippa da? og i hvilken innstallasjonsmappe? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Bruk WinZip eller WinRar. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Dette forumet har en egen kategori for diskusjoner og spørsmål rundt modifikasjoner. Denne finner du ved å gå til: Gamer.no forum > Spill > Modifikasjoner og spillutvikling Jeg flytter tråden til riktig kategori, og lar link til tråden ligge igjen i opprinnelige kategori for å hjelpe deg i riktig retning. Snorre Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 hva? hvordan får jeg den unzippa da? og i hvilken innstallasjonsmappe? Installasjonsmappen til spillet, dvs X:\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty - World at War, om du har brukt default pathway. Legg filen CoDWaW_1.1_Lanfix.exe her, og kjør så denne. Inne i spillet trykker du på mods, velger det brettet du vil ha og følger readme fra der av. Husk å aktivere konsoll, dette gjøres i spillets innstillinger ingame. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) skal laste ned winzip i kveld (på pcen til pappa) og prøve å unzippe lanfixen da. takk for at du flyttet tråden til rett kategori Snorre, og takk for hjelpen så langt av dere andre Endret 8. februar 2009 av Såpe Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 jeg fikk det faktisk til xD dagens. takk for hjelpen da hadde ikke trodd det var så vanskelig å få spilt en mod :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå