Lureren Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Lurte på hvordan man rippet musikk til xboxen? Har i en musikk cd/dvd, men får aldri valget om å rippe musikken? Kan bare spille av. Hvor kan jeg få trykket for å fikse det? Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det går ikke an å fikse fordi det ikke går. Det du kan gjøre er å brenne ut en egen CD med mp3 filer. Da kan du kopiere de over til HDD: Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 seff går det. http://support.microsoft.com/kb/906498 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Men ikke på album du kjøper i butikk osv, du må brenne de ut selv. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hmm. Går da fint ann å rippe CDer til xboxen. Kanskje den du har har DRM. Sjekk koveret. Birger Lenke til kommentar
Lureren Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Har prøvd å brenne ut egne cder også, men de funker heller ikke. Men da brente jeg ut en musikk dvd( 2.2gb med musikk) Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Men ikke på album du kjøper i butikk osv, du må brenne de ut selv. Har kopiert over alle mine kjøpte album til xboxen pluss brente album, egne Mix cd'er derimot fikk jeg ikke over sist jeg prøvde. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Dette må jeg visst prøve igjen. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Syntes faktisk Xbox 360 skulle hatt de samme mulighetene som PS3, til å kunne overføre sanger fra Mp3-spillere osv til harddisken. For det å måtte rippe cder tar år og dag hvis man skal ha et stort musikk bibliotek Lenke til kommentar
Andrewz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Går det f.eks. å brenne ut en DVD med MP3'er for så å legge dem inn på Xbox HDD? Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Går det f.eks. å brenne ut en DVD med MP3'er for så å legge dem inn på Xbox HDD? Har ikke prøvd det, men vet at når det gjelder cder må det være lyd cd. Og ikke en mp3-cd, altså at sangene legges inn ut i fra plassen. Mens lydcd tar i bruk antall minutter musikk det kan være på den platen du bruker. Bare se her, det står det noe om det her... Endret 7. februar 2009 av Memoen Lenke til kommentar
Lureren Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Takker, skal prøve det igjen når jeg har flere cder Lenke til kommentar
o17269_InnleggNO Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Bruker min eksterne harddisk, til å spille av musikk og film på xboxen. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Bruker min eksterne harddisk, til å spille av musikk og film på xboxen. ja, du og sikkert 7 millioner andre. takk for opplysningen Endret 11. februar 2009 av 530xd Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Husker jeg fikk overført fra min gamle mp3 spiller, men med Ipod Touch går det ikke, irriterende egentlig, vil mye heller ha egen musikk når jeg spiller bilspill f. eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå