Gå til innhold

Chess - leveringstid


Anbefalte innlegg

Hei !

 

Bestilte et Chess King abonnement på mandag kveld. Hvor lang tror dere det vil ta før jeg får mitt nye sim-kort? Har også bestilt nytt nummer.

Ringte forresten Chess sin kundeservice angående et annet spørsmål, ble der fortalt at det ville ringe et person fra Chess til meg for å bekrefte bestillingen. Er dette vanlig? Har enda ikke ringt noen.

Spør om dette da jeg drar på ferie om en uke (onsdag 23.juli)

 

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er vanlig. Kan ta ca 2 uker ++ før en Chess-ansatt ringer deg og bekrefter bestillingen din.

 

Deretter vil du få tilsendt rekommandert brev med sim-kort/pin til din adresse og du får beskjed om når SIM-kortet evt vil bli aktivt (evt det gamle tlf.nr ditt vil bli portert over til dem).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Når min mor hadde rotet bort SIM-kortet sitt ringte hun og spurte om nytt. Dagen etterpå var det i postkassen! (helt gratis btw)

 

Ikke nok med at de var raske å sende det, men det var første gang jeg var vitne til at et brev kom frem samme dagen det ble sendt.

 

En annen ting som var litt artig med dette, var at det var en annen person som brukte dette som et motargument mot Chess's kundeservice, i annen tidligere tråd i forumet:

"Hva om du mister sim-kortet ditt da? Kan jo bli værende i uten sim-kort i ukesvis da" eller noe slikt.

 

:lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...