t_man Skrevet 16. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2003 Hei ! Bestilte et Chess King abonnement på mandag kveld. Hvor lang tror dere det vil ta før jeg får mitt nye sim-kort? Har også bestilt nytt nummer. Ringte forresten Chess sin kundeservice angående et annet spørsmål, ble der fortalt at det ville ringe et person fra Chess til meg for å bekrefte bestillingen. Er dette vanlig? Har enda ikke ringt noen. Spør om dette da jeg drar på ferie om en uke (onsdag 23.juli) Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
kommers Skrevet 16. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2003 Ja, det er vanlig. Kan ta ca 2 uker ++ før en Chess-ansatt ringer deg og bekrefter bestillingen din. Deretter vil du få tilsendt rekommandert brev med sim-kort/pin til din adresse og du får beskjed om når SIM-kortet evt vil bli aktivt (evt det gamle tlf.nr ditt vil bli portert over til dem). Lenke til kommentar
t_man Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2003 2 uker var _veldig_ lenge. Er det mulig å ringe kundeservice og bekrefte bestillingen for å få litt fortgang i sakene? Lenke til kommentar
kommers Skrevet 16. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2003 Alltid lov å prøve, ingenting i veien for det... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2003 Hvis du har bestilt nytt nummer er det vel ingen grunn til at det skal ta mer enn et par dager? Det er jo portering som tar tid... Lenke til kommentar
t_man Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2003 Ingen fler som har erfaringer med dette? Er vel ganske mange her som har et Chess abonnement ? Ringer dem for å bekrefte bestillingen før eller etter dem har sendt SIM-kortet? Lenke til kommentar
t_man Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2003 Har snakka med Chess sin kundeservice. De sa at siden jeg skulle dra på onsdag skulle de sette meg litt lengre fram i køen. SIM-kortet skulle bli sendt i morgen, fredag. Dette kaller jeg KUNDESERVICE! Adios Telenor! Lenke til kommentar
anderre Skrevet 4. august 2003 Rapporter Del Skrevet 4. august 2003 Dette kaller jeg KUNDESERVICE! Adios Telenor! Sånn er bare Chess..... Snart oppdager vel Netcom og Telehor snikene det også... Roger Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. august 2003 Rapporter Del Skrevet 4. august 2003 Når min mor hadde rotet bort SIM-kortet sitt ringte hun og spurte om nytt. Dagen etterpå var det i postkassen! (helt gratis btw) Ikke nok med at de var raske å sende det, men det var første gang jeg var vitne til at et brev kom frem samme dagen det ble sendt. En annen ting som var litt artig med dette, var at det var en annen person som brukte dette som et motargument mot Chess's kundeservice, i annen tidligere tråd i forumet: "Hva om du mister sim-kortet ditt da? Kan jo bli værende i uten sim-kort i ukesvis da" eller noe slikt. Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 5. august 2003 Rapporter Del Skrevet 5. august 2003 JA, det er vanlig å bli opprikt for å bekrefte det hele. Tar 2 uker å portere et nummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå