Theo343 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Kan ikke annet enn anbefale Markus Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg har meget god erfaring med denne! Desverre koster den over 1000,- men er i gjengjeld så behagelig å sitte i at det er det beste kjøpet jeg har gjort på stolsiden. Den er mye større/bredere og behageligere å sitte i enn den ser ut til. Nyter både spill, film og generell PC bruk i denne. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40103100 Har hatt denne i ett år nå, utrolig deilig stol å sitte i. verdt hver krone. Sitter som regel halve dagen i den uten å få noe problemer med nakke eller rygg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Skulle virkelig hatt meg en ny stol, og den som heter Markus som dere skryter av ser veldig god ut. Ikke minst var den fin også. Tror jeg skal ta meg en tur på IKEA og teste den ut jeg. Mulig den var litt dyr, men det gjør ikke noe hvis den er så god som dere sier. Lenke til kommentar
måse Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Skulle virkelig hatt meg en ny stol, og den som heter Markus som dere skryter av ser veldig.. http://www.jysk.no/120/122/3699300/a/catalog Kontorstol PRESTIGE Pr. stk. 1200,- Prisen gjelder til og med 20. september 2009. har hatt denne stolen i et halvt år nå. du kan justere høyden på stolen og armlenene. du kan lene stolen bak og låse den på valgt posisjon. den har et spesielt stoff så du blir aldri klam eller noe. den er ganske myk og deilig. Midi towere mitt passet perfekt inni stolen når jeg skulle på lan. og armstøttene hjelper sånn at kabinettet aldri faller av. skal du spille fra 4-12 timer i strekk eller ha lan og sitte en 2-3 dager i stolen så er denne perfekt. som sagt bedre og putte en 1000lapp i en stol som varer lenge en mange stoler til 400kr PS: len deg godt bak og lås den så kan du sove i den og Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hm, den der så ikke så dum ut. Har ikke fått kjøpt meg en ny en enda. Har tenkt meg på Ikea når jeg får lønning, og jysk ligger ikke langt unna mener jeg. Så da kan jeg teste begge to før jeg kjøper. Takk for forslag Fors Lenke til kommentar
måse Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hm, den der så ikke så dum ut. Har ikke fått kjøpt meg en ny en enda. Har tenkt meg på Ikea når jeg får lønning, og jysk ligger ikke langt unna mener jeg. Så da kan jeg teste begge to før jeg kjøper. Takk for forslag Fors No problem B) ingenting er som og sitte godt Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Sant det. Ivertfall når du sitter der flere timer hver dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå