-ErlendA- Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Her om dagen opplevde eg at min kontor(eller gaming)stol fikk en knekk på fremsiden. Nå står eg i fare for å dette bakover, og lage hull i enten gulvet eller hodet. Noen tips til en ny stol? Bør helst være under tusenlappen PS: En stol er et spillutstyr Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har ingen spesifikke forslag, men Ikea har et bredt utvalg av billige stoler. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Gamerstol Jeg har den. Veldig fornøyd, og passer liksom ryggraden veldig bra. ^_^ Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Gamerstol Jeg har den. Veldig fornøyd, og passer liksom ryggraden veldig bra. ^_^ Var grell farge på den dog Vet du noe om den finnes i flere varianter? edit: Errr, skrev inn postnr og da ble jeg sendt til en annen stol. Hvilken mente du egentlig? Endret 6. februar 2009 av Habitats Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 "MAGNUS Kontorstol" til 695 kr. Andre farger vet jeg ikke om. Snakker vi om sjokk rosa og neon grønt da? Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Ser fin ut den. Får svippe innom og prøvesitte vindunderbarnet. Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Moses (http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60086722) fra IKEA er jo en knakende fin stol, og den er veldig billig! Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Vel, jeg har opplevd at flere av mine tidligere ikea stoler har brutt sammen etter 1 år Tenker da på ting som skruer som faller ut som også er umulige å skru inn i igjen, irriterendes knirking og hjul som ryker. (nei, er ikke "fet" og tung...heller lav og generelt sett liten) Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det er desverre ikke min erfaring med IKEA produkter, men det er jo alltid noen som er uheldige. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det er desverre ikke min erfaring med IKEA produkter, men det er jo alltid noen som er uheldige. Dessverre ikke din erfaring? Skulle du helst ønske ting gikk i stykker? Som de fleste har jeg også delte meninger om Ikea. En får som regel det en betaler for (innenfor rimelighetens grenser). Selv har jeg hatt en stor til rundt 1500,- i 5 år nå. Og den fungerer utmerket. Den ser riktignok ikke helt frisk ut, og har en del rifter ol. Men dette er vel ikke annet enn å forvente etter å ha brukt sikkert 17-20 tusen timer i stolen sammenlagt. Dette er riktignok ikke en Ikea stol, men en Bohus stol. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har forsåvidt hatt en del negative erfaringer med IKEA produkter. Men som folk sier noen er uheldige. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Vet det er IKEA, men den Moses stolen til 365,-.. Det virker litt for billig til å være sant Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 jeg har den. Hatt den i over 1 år nå Dratt den med på lan og alt det shittet. Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) @Hab Fint å pirke på det andre sier. "Moses" er veldig behagelig, og jeg anbefaler den på det varmeste hvis det ikke kom frem. Endret 6. februar 2009 av Peder Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 http://www.jysk.no/120/122/3620003/a/catalog Sitter i denne selv. Utrolig behagelig og holder seg godt. Fikk den dog for 400kr på jysk, så 600kr er vel bare nettpris. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Sitter i en digg kosestol jeg Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvordan klarer dere å sitte i slike kontorstoler? Sitter i en tjukk lenestol med sånn plate som kommer ut under om jeg vil det. Dødsdigg når man ser på film eller bare vil chille mens man surfer/chatter/spiller. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Moses (http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60086722) fra IKEA er jo en knakende fin stol, og den er veldig billig! den der stolen er fenomenal.(men hvis du har teppe på gulvet så er det fare for at hjulene ikke vil virke og at ett eller flere knekker o.O det skjedde med den første jeg hadde Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Moses (http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60086722) fra IKEA er jo en knakende fin stol, og den er veldig billig! den der stolen er fenomenal.(men hvis du har teppe på gulvet så er det fare for at hjulene ikke vil virke og at ett eller flere knekker o.O det skjedde med den første jeg hadde Den første? mange har du hatt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå