Gå til innhold

Bestilte ringetone fra denne siden..


Anbefalte innlegg

Har en t610

 

Bestilte en ringetone, fikk først en sms om at jeg ville få en link til en side

på wapen hvor jeg kunne laste ned ringetonen. så fikk jeg en sms hvor det sto "takk for din bestilling!"

Hvor i pokker er den linken? Jeg vil ikke betale for dette!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, reklamasjon og angrefrist er noe som er nesten umulig å utføre når det gjelder tjenester til mobiltelefoner. Du har krav på ny vare/pengene tilbake, men det er som oftest et blodslit å finne ut hvem som er ansvarlig for tjenesten, og ofte er det ikke verdt å ringe dem for å få refundert et lite beløp. Dette er det nok mange tjenesteoperatører som spekulerer i, vil jeg tro. Skammelig.

Lenke til kommentar

Det skal være fort gjort å fikse opp i dette.

 

Bare send meg en mail på [email protected] med telefonnummer og ca tidspunkt du bestilte, så skal jeg få sjekket nærmere opp hva som har skjedd. Har du ikke mottatt linken, som du forøvrig skal få tilsendt i en tekstmelding, skal du selvsagt få tilsendt en ny (evt få pengene tilbake).

Lenke til kommentar

Hvis du hadde tid til å lese teksten i bevisst-tilstand (ta det med ro, jeg gjorde akkurat samme feil) hadde ikke dette skjedd.

 

Det finnes forskjellige typer poly-ringetoner og forskjellige måter å laste dem ned på. Du valgte Nokia metoden (det står Nokia der), noe som ikke funker på SE (tipper nok at du er enig der ;)).

 

Hvis du hadde bladd ned på sia hadde du sett at det stod "Siemens, Ericsson og Motorola:" under og instrukser med å skrive "FGPOL2" istedet. Da funker det.

 

Men ja, det er teit at man blir trukket for dette når man faktisk ikke får ringetonen.

 

Disclaimer: Beklager om du faktisk gjorde det riktig og det var amobil.no som shet på seg, men akkurat det samme skjedde med meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...