Gå til innhold

Bestilte ringetone fra denne siden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, reklamasjon og angrefrist er noe som er nesten umulig å utføre når det gjelder tjenester til mobiltelefoner. Du har krav på ny vare/pengene tilbake, men det er som oftest et blodslit å finne ut hvem som er ansvarlig for tjenesten, og ofte er det ikke verdt å ringe dem for å få refundert et lite beløp. Dette er det nok mange tjenesteoperatører som spekulerer i, vil jeg tro. Skammelig.

Det skal være fort gjort å fikse opp i dette.

Bare send meg en mail på [email protected] med telefonnummer og ca tidspunkt du bestilte, så skal jeg få sjekket nærmere opp hva som har skjedd. Har du ikke mottatt linken, som du forøvrig skal få tilsendt i en tekstmelding, skal du selvsagt få tilsendt en ny (evt få pengene tilbake).

Hvis du hadde tid til å lese teksten i bevisst-tilstand (ta det med ro, jeg gjorde akkurat samme feil) hadde ikke dette skjedd.

Det finnes forskjellige typer poly-ringetoner og forskjellige måter å laste dem ned på. Du valgte Nokia metoden (det står Nokia der), noe som ikke funker på SE (tipper nok at du er enig der ;)).

Hvis du hadde bladd ned på sia hadde du sett at det stod "Siemens, Ericsson og Motorola:" under og instrukser med å skrive "FGPOL2" istedet. Da funker det.

Men ja, det er teit at man blir trukket for dette når man faktisk ikke får ringetonen.

Disclaimer: Beklager om du faktisk gjorde det riktig og det var amobil.no som shet på seg, men akkurat det samme skjedde med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...