Gå til innhold

Ferske nettutgivelser (uke 5 og 6)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempefint att denne artikkelen er tilbake, er greit å få en oversikt over hva som kommer ut i downloadable versjon for alle plattformer.

Forøvring så skaffet jeg meg R-Type til 360 for 1200 MS points og er storfornøyd med dette. Kjempekult og spille co-op over nett i kampen mot horder av fiender.

Lenke til kommentar

Det gjør absolutt ingenting om dere ligger litt tilbake i nettutgivelserdelen, Gamer.no. :) Setter stor pris på at sida er oppe og går først og fremst, så kan man prioritere det andre siden. Må da få lov til å komme seg opp på beina igjen.

Lenke til kommentar
Pioneer ble lastet ned på maskina her og testet, men er ennå litt usikker på om det er verdt et kjøp... Spørsmålet er bare hvor gøy spillet er i lengden, og lett var det ikke å finne noen (bruker)reviews på spillet ute på nettet. Google gir jo selvsagt bare helt andre resultater fra nasa og lignende... Endret av Camrot
Lenke til kommentar
3 on 3 NHL Arcade kommer da vitterlig også til XBLA. Koster 800 poeng.

PS3-versjonen kom i forrige uke, 360-versjonen kom denne uken. Dette er ikke artikler om ting som "kommer", men ting som "har kommet". Derfor er 3 on 3 NHL Arcade for 360 ikke i denne artikkelen, men i artikkelen som kommer senere i dag.

Lenke til kommentar
Forøvring så skaffet jeg meg R-Type til 360 for 1200 MS points og er storfornøyd med dette. Kjempekult og spille co-op over nett i kampen mot horder av fiender.

Kjøpte dette eg også. Blei mye bannskap i local coop her en natt....makan til hardcore dette er altså:p Må spilles med uendelig med liv for å klare dette her :blink:

Knalltøft å endre fra retro til moderne grafikk on the fly, oginale lyder og soundtrack er beholdt og vel så det. Minuset er at både R-type 1 og 2 er relativt korte da..men hadde eg spillt på den klassiske moden hadde eg nok aldri rundet spillene hehe.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...