Joachim_F Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Her er de to siste ukenes nettutgivelser. Les mer Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Fint å få tilbake denne artikkelen ja har savnet den litt faktisk:-) Men kunne det ikke også vært en ide å slenge inn det som er lagt ut på steam også? Eller blir det litt for mye å be om nå sånn i oppstarts tider kanskje?? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Herlig å se artikkelrutiner tilbake i drift. Mye moro som kommer uten dvd-plate, og det er alltid gøy å se hva som blir sluppet av selvstendige utviklere! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 ooooooh! Evochron Legends ser bra ut! Er det gratis eller noe? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hehey, spaceball 2000. En venn av meg kjenner utvikleren av det spillet. Dette har dog ligget på nettet en god stund nå. Fiffig lite spill. Ellers, flott at dere fortsetter med disse artiklene! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kjøpte R-Type på Wii, og testet det på 360 i går. Digget det at de har beholdt det orginale soundtracket, samt at man sømløst kan bytte mellom klassisk grafikk og 3D Man får jo i tillegg R-type 2 også, så vurderer å kjøpe dette. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kjempefint att denne artikkelen er tilbake, er greit å få en oversikt over hva som kommer ut i downloadable versjon for alle plattformer. Forøvring så skaffet jeg meg R-Type til 360 for 1200 MS points og er storfornøyd med dette. Kjempekult og spille co-op over nett i kampen mot horder av fiender. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det gjør absolutt ingenting om dere ligger litt tilbake i nettutgivelserdelen, Gamer.no. Setter stor pris på at sida er oppe og går først og fremst, så kan man prioritere det andre siden. Må da få lov til å komme seg opp på beina igjen. Lenke til kommentar
Camrot_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Pioneer ble lastet ned på maskina her og testet, men er ennå litt usikker på om det er verdt et kjøp... Spørsmålet er bare hvor gøy spillet er i lengden, og lett var det ikke å finne noen (bruker)reviews på spillet ute på nettet. Google gir jo selvsagt bare helt andre resultater fra nasa og lignende... Endret 6. februar 2009 av Camrot Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Da var Auditorium kjøpt. Stemningsfull hjernetrim for 70 kroner. Thanks for the heads up. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Stronghold Crusader! Måtte ta det opp igjen nå, artig med GOG-"utgivelsene" Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg vil ha R-Type til PS3. Eventuelt vil jeg at noen gir meg en Xbox360 sånn at jeg kan spille R-type (anyone?). Kjøpte dette spillet til Wii, men her er det en dårlig Turbografx-versjon. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 3 on 3 NHL Arcade kommer da vitterlig også til XBLA. Koster 800 poeng. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 3 on 3 NHL Arcade kommer da vitterlig også til XBLA. Koster 800 poeng. PS3-versjonen kom i forrige uke, 360-versjonen kom denne uken. Dette er ikke artikler om ting som "kommer", men ting som "har kommet". Derfor er 3 on 3 NHL Arcade for 360 ikke i denne artikkelen, men i artikkelen som kommer senere i dag. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Forøvring så skaffet jeg meg R-Type til 360 for 1200 MS points og er storfornøyd med dette. Kjempekult og spille co-op over nett i kampen mot horder av fiender. Kjøpte dette eg også. Blei mye bannskap i local coop her en natt....makan til hardcore dette er altså Må spilles med uendelig med liv for å klare dette her Knalltøft å endre fra retro til moderne grafikk on the fly, oginale lyder og soundtrack er beholdt og vel så det. Minuset er at både R-type 1 og 2 er relativt korte da..men hadde eg spillt på den klassiske moden hadde eg nok aldri rundet spillene hehe. Endret 13. februar 2009 av Mala Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Kjøpte Flower idag, og jeg er frelst Frisk pust mener jeg Men kan man save på det spillet? Må man fullføre hele spillet in one go? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå