Coffey Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 2009 kan nok bli et veldig fint år for PS3 eiere, for hvem hadde vel forventet for et år siden, at PS3 allerede ser frem mot et år, der PS3 har de store ekslusive titlene, og ikke Xbox360. Og hva er positivt med det? Fortell meg; hva? Lenke til kommentar
GeorgeBest Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Du eier selv en PS3, men ser allikevel ikke noe positivt i det at PS3 har mange store ekslusive titler i år? Det må jeg si høres veldig, veldig rart ut. Det som er positivt med det, er at mange som ennå ikke eier en spillkonsoll, vil kanskje foretrekke PS3, fordi de har lyst til å prøve akkurat det og det spillet, og det er PS3-ekslusivt. Det sier seg selv at det er veldig positivt for en konsoll at den har mange gode ekslusive titler, i denne evige konsollkrigen, så trekker det veldig opp at mange spill med "store" navn, eller veldig gode spill, er ekslusivt. Om du selv som PS3-eier ikke ser noe positivt med at det kommer ut noen fantastisk spennende ekslusive titler i 2009, så er det nytteløst for meg å prøve og banke det inn i hodet på deg. Lenke til kommentar
Elgen_InnleggNO Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) PS3 er jo en mye kraftigere konsoll, og har en lenger levetid enn det 360'en har. Bare synd de ikke klarer å utnytte det. Edit: dette er ikke for å være fanboy på noen måte, but it's a fact. Det klarer de, men det tar litt tid og koster mye penger. I tillegg har PS3n blitt vesentlig lettere å programmere for det siste året, så jeg tror vi har mye snadder i vente teknologisk sett... Endret 12. februar 2009 av Elgen Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ja PS3`s yteevne kicker jo godt i fra med KZ2 denne måneden Er nok mye potensiale i den konsollen,uten tvil! Gleder meg til å se ka Team ICO greier å skru sammen med sitt neste spill ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå