Gå til innhold

Gamer.no: Forslag til flere nyhetsemner

Anbefalte innlegg

Hei.

Synest Gamer.no bør legge ut stoff om demoer, oppdateringer til spill osv i retning slik shacknews gjør det.

Sakser denne fra http://www.shacknews.com

http://www.shacknews.com/laryn.x?story=57104

Now available on FileShack is the demo for Burnout Paradise: The Ultimate Box.

Less of a demo and more of a trial version, the 2.92 GB download actually contains the complete game, allowing players to check out a few cars and the racer's entire open-world setting, complete with the option to upgrade to the full version. Alongside 120 single player challenges, the demo packs 8-person online multiplayer.

"You can go anywhere in Paradise City and check out everything on offer," developer Criterion previously explained. "Rather than restricting what you can do, we're letting you play through the start of the full game for a limited period."

"There's a limit to just how much you can do and for how long, but we hope you'll agree that there's plenty there to give you glimpse of what the full game has to offer."

Slike saker er absolutt verdig nyhetstoff. Også saker som "Dawn of War 2 Using Steamworks for DRM, Will Require Steam to Run" og at DoW2 er ute på open beta er av interesse for folk, synest jo jeg. Skal dere fortsatt være best så er all info om spill verdig på forsiden.

NB: Noe av det jeg nevner her er jo ting dere allerede legger på forsiden, så det er bra, og fortsett slik!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I korte ord bør gamer.no se til www.shacknews.com for inspirasjon. Selv om shacknews ikke driver med anmeldelser, som selvfølgelig tar en del tid for gamer.no , har de en jamn strøm av små og større gaming relaterte nyheter hver dag.

informasjon om betatester av spill, patcher, informasjon om samtlige nye demo-releases, mods, spillsalg, trailers, gode spilldeals på ulike butikker osv. En jamn strøm av nyheter vil få mange brukere til å klikke innom gamer.no siden flere ganger hver dag, og det må jo love godt for eventuelle annonseinntekter.

Lenke til kommentar

Alle som har fulgt Gamer.no tett de de siste årene vet at vi har hatt en svært innholdsrik demotjeneste, med nedlastingshastigheter utenom det vanlige. Dette er imidlertid noe vi ikke har hatt anledning til å prioritere etter bruddet med Edda Media, men det er selvsagt et tjeneste vi ser frem til å få tilbake så raskt det lar seg gjøre.

Nyhetsmessig så gjør vi en så god jobb som vi klarer, gjerne med 4-7 innholdsrike nyheter daglig. Vi kunne sikkert skrevet tre ganger så mye, hvis det er interessante ting, og vi hadde hatt ressurser til det, men vi driver med veldig mye mer enn nyheter. Vi ønsker også å bringe nyheter frem på vår måte, med våre formuleringer og vinklinger, og gjerne litt tilleggsinfomasjon for leserens skyld, og det krever selvsagt litt mer tid enn ren copy/paste på engelsk.

Men send gjerne en mail til tips(at)gamer.no hvis dere kommer over noe dere syns vi bør skrive om :-)

Noe av det jeg nevner her er jo ting dere allerede legger på forsiden

Alt vi skriver kommer på forsiden. Det er lite hensiktsmessig å gjemme bort noe, da kan vi like greit la være å publisere det :-)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Alle som har fulgt Gamer.no tett de de siste årene vet at vi har hatt en svært innholdsrik demotjeneste, med nedlastingshastigheter utenom det vanlige. Dette er imidlertid noe vi ikke har hatt anledning til å prioritere etter bruddet med Edda Media, men det er selvsagt et tjeneste vi ser frem til å få tilbake så raskt det lar seg gjøre.

Nyhetsmessig så gjør vi en så god jobb som vi klarer, gjerne med 4-7 innholdsrike nyheter daglig. Vi kunne sikkert skrevet tre ganger så mye, hvis det er interessante ting, og vi hadde hatt ressurser til det, men vi driver med veldig mye mer enn nyheter. Vi ønsker også å bringe nyheter frem på vår måte, med våre formuleringer og vinklinger, og gjerne litt tilleggsinfomasjon for leserens skyld, og det krever selvsagt litt mer tid enn ren copy/paste på engelsk.

Men send gjerne en mail til tips(at)gamer.no hvis dere kommer over noe dere syns vi bør skrive om :-)

Noe av det jeg nevner her er jo ting dere allerede legger på forsiden

Alt vi skriver kommer på forsiden. Det er lite hensiktsmessig å gjemme bort noe, da kan vi like greit la være å publisere det :-)

Takk for svar :)

Jeg kan godt sende tips til dere pr mail/pm.

Forresten, hva synes dere om å tipse gamer.no brukerene om diverse tilbud på digitale nedlastningstjenester? F.eks 50% avslag på Team fortress 2 / L4D samt update på steam? Er dette et emne som ikke blir praktisert i norge kanskje?

Lenke til kommentar

Det hender vi lager en sak hvis det dukker opp et unikt tilbud som vi syns det er verdt å melde om, for eksempel en samlepakke med 10-20 spill til en veldig lav pris. Men vi skriver ikke egen sak hver gang ett enkelt spill blir satt ned i pris på en av verdens mange digitale distribusjonskanaler.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nå vet ikke jeg så mye om driving av et nyhetssted for spill, men jeg hadde gjerne sett at Gamer kanskje også så på mods og folk som driver med machinima, uten at folk egentlig vet det finnes det så mange bra modder for spill som kanskje ikke er så gode som de kunne vært eller gjør ting ennå bedre eller renoverer hele spillet som:

Black Mesa (half life 2 mod der du opplever half life spillet i ny grafikk.)

Nehrim at Fates edge (Oblivion mod som har ny historie nytt kart nye trylleformler nye gameplay mekanikker osv.)

En nyere på tysk:

Machinimaen: Sands Of fire

Trailer 2008:

Obs ingen av disse er gitt ut, men det var de jeg kom på mens jeg skrev ettersom jeg følger dem ganske mye.

For å være ærlig mange ganger føler jeg at modding communityene legger inn mer jobb i spillene enn det de originale utviklerne gjorde i forhold til et solid gameplay, men det er vel øyet som ser og det kreves jo selvsagt my etid på å lage en bra spillmotor og for å utvikle spill kreves penger så at man vil ah spillet kjapest mulig ut er forståelig. Dermed gjør modding samfunnet mye for et spill, bare se på CS det var jo en mod engang i tida. Ser dere har en ukens internett ugivelser, viss det hadde vært mulig å kunne ha en Ukas/månedens mod eller noe i denne duren hadde det gjort Gamer ennå et hakk bedre. Og hadde også kanskje rettet noen få lys på de som bruker mange timer gratis sånn at vi gamere kan få enda flere timer ut av spillene våre.

Sjekk ut www.moddb.com alle mods med respekt for seg selv har en side der.

http://www.moddb.com/events/2008-mod-of-the-year-awards Mod/indie game award for 2008.

Men ellers takk for et meget solid opplegg og ikke copy and paste artikler som mange nettaviser sverger til. Likte også at dere tok en tur til gamer semenaret i USA selv med all den nye flyttinga og jobben med å finne en partner igjen.

Zimmer

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...