nubbiz Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Vil ikke akkurat si at FFVII er retro enda men Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Vil ikke akkurat si at FFVII er retro enda men Hehe jo, det synes jeg faktisk man kan si det er . Til PSX og 13 år gammelt. pr min egen definisjon er det retro . Men som jeg har sett i denne tråden, finnes det ingen enighet eller standar for hva som er retro. Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ettersom jeg er 25 år gammel nå så tolker jeg Atari, Sega Master System, NES og SNES som retro. N64, Dreamcast og PS1 er nok for "nytt" for min del.. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Vil ikke akkurat si at FFVII er retro enda men Hehe jo, det synes jeg faktisk man kan si det er . Til PSX og 13 år gammelt. pr min egen definisjon er det retro . Men som jeg har sett i denne tråden, finnes det ingen enighet eller standar for hva som er retro. Hvis en ser på PSX som retro så er det jo selvfølgelig retro Ettersom jeg er 25 år gammel nå så tolker jeg Atari, Sega Master System, NES og SNES som retro. N64, Dreamcast og PS1 er nok for "nytt" for min del.. Enig der gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå