Zerpent Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Fungerer dette på samme måte som feks. Xbox Live og PSN Store? Visst jeg må bytte Wii'en av en eller annen grunn kan jeg da koble den nye Wii'en mot Club Nintendo kontoen og få tilgang til det jeg allerede har kjøpt? Fikk problem med min første Wii når den nettopp hadde kommet på markedet. Da fikk jeg en ny tilsendt men mistet det jeg hadde kjøpt og poengene jeg ikke hadde brukt. Gadd ikke å bry meg da siden det var snakk om så lite. På den tiden så var det ikke noen knytning mellom Wii og Club Nintendo. Er det mulig å se hva jeg har kjøpt ved å logge meg inn på Club Nintendo sine sider? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Norge har da ikke Club Nintendo? Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Nei, men du kan lage konto på den engelske siden. Husker ikke om jeg satte opp noen linking på Wii'en. Er jo ganske dårlige menyer inne på Shop kanalen så er ikke så lett å finne det ut. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Noen som vet hva som skjer med det du har kjøpt online på Wii om du må sende inn konsollen og får en ny tilbake? hva skjer med nedlastede spill og Wii points som du har? Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hmm. kanskje du bør kontakte bergsala da? Tror nok du får ordnet det slik at du kan laste ned de spillene du allerede har lastet ned... Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Kan sjekke med dem ja. Jeg trenger det ikke nå men ville bare sjekke. Mistet det jeg hadde sist jeg måtte sende den inn men da var det snakk om kun et spill og noen hundre poeng så gadd ikke å bry meg. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Her er svaret jeg fikk fra Bergsala: Dersom maskinen sendes inn til vårt servicekontor så overfører vi både spill og poeng dersom maskinen må byttes ut. Dessverre er det noen butikker som bruker andre reparatører, eller bare bytter maskinen uten reparasjon, som ikke har tilgang til å overføre konti mellom to konsoller. Hilsen Bergsala AS Nintendo Support Så konklusjonen er vel at man bør kontakte Bergsala direkte for reparasjon og ikke butikken man har kjøpt konsollen hos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå