mcgroven Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Virtua Tennis 2009 blir snart en realitet. Les mer Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Tennisspill er jo faktisk ganske gøy ^_^ Får se om det blir noe penger til over etter de andre stortitlene som kommer i vår. Endret 6. februar 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Rompetaske_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Bra! Tennisspill er alltid noe jeg ser fram til og er blitt lei av Top spin 3 nå så et nytt tennis spill er velkomment:) Lenke til kommentar
rocket king Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Dette kan bli bra. Likte Virtua Tennis 3 godt, særlig live! Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Flere minispill vil også bli tilgjengelig, og vi advares om å se opp for krokodiller, frukt og pirater – hva nå enn det betyr. Det betyr vel at vi kommer til å få servert mer av de samme minispillene som var på VT3, hvor kanskje romvesenene er byttet ut med pirater. Har ikke helt trua på dette spillet må jeg innrømme. Den snublegreia hørtes bare irriterende ut, og Virtua Tennis har aldri helt blitt det samme etter at jeg fikk øynene opp for Top Spin. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tenisspill er jo utrolig morsomt å spille på storskjermen! men må si at jeg går for Topspin serien, det er tennisspill stappet med kvalitet det. Lenke til kommentar
lrims Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Alltid synes tennisspill har vært artige, men har aldri faktisk kjøpt et selv Har for det meste bare prøvd hos venner eller på offentlige plasser Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Spillet annonseres i februar, og er i butikkhyllene mai. Slikt liker jeg. Det er bare irriterende når EA Sports annonseres et veldig spennende tennisspill 20. august 2008, men som ikke vil bli utgitt før slutten av 2009. Det har snart gått et halvt år, og vi har fortsatt ikke hørt ett eneste ord om hva som skjer med dette spillet. Jeg er skikkelig sulten på tennisspill, så nå gleder jeg meg til VT2009. Bare synd det ikke kommer til Wii. Lenke til kommentar
Allsider Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Sega har nesten ikke skuffet siden de startet. Ser ikke noe grunn til det nå Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå