mcgroven Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Capcom kan avsløre når deres neste stortittel kommer. Les mer Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) For å være ærlig, så hørtes historien bak spillet ganske typisk ut. Nyeste spillet som har lik bakhistorie er Mirror's Edge, hvor en person blir framstått i søkelyset i plass for andre. Jeg vet lite om spillet, men fysj. Regner også med at dere vil gi den et lavt tall når dere anmelder spillet (og ja, jeg vet at dette svaret hører mer til i en tråd hvor dere har prøvd spillet før anmeldelsen, men men). Endret 6. februar 2009 av Riot Lenke til kommentar
zeox Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Selv skal jeg vente på PC versjonen Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ser for meg en ny Golden Axe. Men vi får håpe på det beste. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg synes det ser veldig spennende ut, men som brukeren over meg sa så minner det litt om situasjonen med det nye Golden Axe spillet. Skal ikke mye til for å falle ganske langt ned med slike prosjekter. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) spennende spill, men vil prøve før kjøp Endret 6. februar 2009 av Andyf Lenke til kommentar
Be_Aich Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg gleder meg veldig til dette spillet, nå er det bare å vente på DEMO!!! Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Spennende spill, men jeg synes det virker som at spillet ikke var helvferdig en gang for noen måneder siden. Tviler på at det her går bra. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 skeptisk asså. høres litt kult ut, men kan bli veldig repretivt og kjedeligt. dessuten tenker eg bare på spiderman når eg ser bildene uansett skal prøve demo før eg skaffer meg dette -_- Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Skal prøves. Har ikke all verdens forhåpninger. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg tror dette blir bra. Grin er dyktige utviklere. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Satan, gleder meg helt sykt til dette spillet! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Virket jo litt kult men sannsynligvis ikke noen stortittel. Lenke til kommentar
pululf_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kan bli spennende. Kult konsept. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har litt forventninger til dette spillet, men er ikke helt sikker på om det blir bra. Det kan gå begge veier, så tiden får vise. Hadde håpet det skulle komme litt tidligere i 2009. Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ser passe ut, men ikke mer enn det. Kan garantere at det blir at kjøpt da det koster 200 kroner, men ville ikke betalt mer. Lenke til kommentar
arv Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Blir det like bra som Bionic Commando var på NES då det kom så skal det kjøpast. Lenke til kommentar
Era_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Absolutt noe som skal kjøpes her. Som sagt før her, GRIN er gode utviklere, og Bionic Commando: Rearmed var et mesterverk. *Glede seg til mai* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå