anolop_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har problemer med å få logget inn på xbox.com. Jeg er en av de som er konstant pålogget der for å skrive meldinger via LIVE lettere og for å se om det er noen interesante spiller online før jeg logger på (a) Men nå blir jeg møtt med denne meldingen: Dette problemet har vart i 3 dager nå, og den første dagen var det snakk om en serveroppdatering, men jeg har ikke fått noe beskjed om dette på Xbox LIVE, noe vi bruker å få når noe slikt skal skje.. Er det noen flere som har samme problem, eller vet noe om dette?? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg fikk logget på uten problemer... uten feilmeldinger også. Off topic: Er du ute etter barberingsutstyr? Lenke til kommentar
Forked Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Jeg hadde det.. Lukket firefox - startet firefox på ny .. det virket igjen. Prøv eventuelt en reboot og/eller en annen nettleser? (reboot kun om du kjører windows ) Endret 6. februar 2009 av kjetil Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har jo prøvd i 3 dager nå, prøvd flere kontoer og både Firefox og Explorer... Ingenting virker! Off topic: Er du ute etter barberingsutstyr? What?? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har du prøvd med en restart av modemet ditt? Før dette vil jeg anbefale en sletting av all infokapser og kjekser i alle nettleserene dine, for så å ta en omstart før du besøker siden igjen. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Alt er restarta, alt av infokapsler og midlertidige internettfiler er sletta... Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Da kan jeg ikke si annet enn at en Start -> Kjør -> CMD -> ipconfig /flushdns, er i orden, også ipconfig /renew (eller er det release? Husker ikke helt. :)Dette BURDE fikse det. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Kjører Windows Vista og der er det visstnok litt annerledes... Eneste problemet er at jeg ikke har peiling på hva jeg skal gjøre med hosts fila.. Vista is this:1) Browse to Start -> All Programs -> Accessories 2) Right click "Notepad" and select "Run as administrator" 3) Click "Continue" on the UAC prompt 4) Click File -> Open 5) Browse to "C:\Windows\System32\Drivers\etc" 6) Change the file filter drop down box from "Text Documents (*.txt)" to "All Files (*.*)" 7) Select "hosts" and click "Open" 8) Make the needed changes and close Notepad. Save when prompted. LINK: http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...44367&sid=1 Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hostsfilen din er noe du ikke trenger sånn sett, men ellers skal det bare stå 127.0.0.1 localhost, i den. Det skal være det samme i Vista da jeg gjør dette i Win7. Lenke til kommentar
Kebabkong1 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har du prøvd å klikke på "Internasjonal"-linken øverst til venstre og velge en annen innstilling enn Norge (f.eks. USA)? Det er ikke alle sider som finnes på den norske delen av xbox.com. Jeg har iallfall fått en del slike "page unavailable" på de norske sidene. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Off topic: Er du ute etter barberingsutstyr? What?? Sjekk siste fanen hans i Firefox, i det første skjermbildet... "Barberutstyr" Lenke til kommentar
RakkerUngen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Off topic: Er du ute etter barberingsutstyr? What?? Sjekk siste fanen hans i Firefox, i det første skjermbildet... "Barberutstyr" haha.. observant av deg:D Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Sjekk siste fanen hans i Firefox, i det første skjermbildet... "Barberutstyr" hehe, jo, sjekke denne tråden http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...t=0&start=0 Har du prøvd å klikke på "Internasjonal"-linken øverst til venstre og velge en annen innstilling enn Norge (f.eks. USA)? Uansett hva jeg gjør på denne siden, søker, trykke på support you name it, får jeg opp samme meldingen... Kan det være noe Firefox står bak?? At den nekter meg adgang til siden? Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Min har også streika i tre dager nå, men når jeg logget på akkurat nå så går alt helt fint. Rare greier gitt Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Problemet ligger nok uansett hos deg, jeg kommer fint inn. Endret 6. februar 2009 av drugiS Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har gått inn på alt fra xbox.com til xbox i alle land i Europa.. Samme melding: Lenke til kommentar
Kebabkong1 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det kan kanskje ha noe med påloggingen med Windows LIVE ID å gjøre. Kommer du inn på andre Live-tjenester fra Microsoft, som Hotmail og billing.microsoft.com? Har du slått av JavaScript? Har du endret innstillinger som har med Cookies å gjøre (sjekk Exceptions også)? Har du prøvd med Internet Explorer? Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Funny thing: Det var i EXPLORER! Som jeg trodde ikk virket tidligere.. Det var visst en oppdatering av Firefox for noen dager siden, mistenker at denne har noe med dette og gjøre! Noen tips til hva jeg kan gjøre? Altså: xbox.com virker på Explorer, det virker ikke på Firefox. Jeg trodde den dagen da Explorer var bedre enn Firefox i noe aldri kom Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Litt off topic dette, men det finnes et program som viser hvem på vennelisten din som er på Live, og hva de spiller. Minner meg mye om MSN Messenger. Anbefales, det heter XBlist og kan lastes ned her. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Det er det jeg bruker xbox.com til, og og sende meldinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå