Gå til innhold

Stolt av Warhammer-spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper for konkurransen sin del at Warhammer klarer å kapre flere og flere spillere. Selv har jeg ikke fått prøvd Warhammer enda, men kanskje jeg skal gi det et go dersom jeg finner en trial i helga.

Den fellen de eventuelt kan gå i, er å kapre spillere ved helt andre måter enn Blizzard har gjort. De må i motsetning til AoC, belønne spillerene mer, samtidig holde antallet content oppe. Nå vet jeg ikke hvordan det er med Warhammer enda, så kanskje de er relativt flinke til å belønne spillerene sine.

Lenke til kommentar

"– Vi forventet å bli rammet av våre konkurrenters titler, og den økonomiske situasjonen er tøff nå."

 

Disse grunnene er desverre ikke sannheten for at spillergruppen gikk fra 750K til 300K, hovedårsaken til at WAR feilet litt var faktisk for lite premiering i PvP , håpløst gameplay og rett å slett litt kjedelig opplegg - litt lite "futt" og "krutt" i PvP opplegget. Dette har de muligens rettet litt på nå .

Lenke til kommentar

Var vel heller for mye premiering i scenarios som var problemet deres. Når den desidert mest lukerative måten å få XP/RP på var å spille scenarios endte det jo med et hopetall spillere i den ene warcampen der man kunne ta den questen som gikk på å spille scenarios. Tier 4 var en vits. En haug personer stod samlet utenfor han stakkars questgivern og farmet scenarios. Ikke rart spillet virket dødt ellers.

Lenke til kommentar

Meh, spillte det i rundt 3 måneder sammen med en skokk med like forstyrrede mennesker før jeg kom tilbake fra jul med familien, slo på pcen også fikk jeg en limited or no connection som den dag i dag ikke har gått vekk :(. Har ikke klart å spille men har realisert hvor monotont det egentlig hadde blitt, jeg vil heller grinde ut i evigheten med folkene enn å føre en uvinnelig og lite fortjenestelig krig i form av orvr som stort sett består av å konstant ta keeps.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Med tanke på at de hadde 1.2 millioner (?) subs, som først droppet til 800k, og deretter droppet til 300k, så synes jeg ikke det er så altfor imponerende. Det er vel kanskje nok spillere, men har falt drastisk.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Som jeg sa tidligere i tråden ; Det dreier seg om PvP i WAR , og når PvP blir intetsigende, kjedelig og lite PREMIERT - ja da feiler spillet og mange spillere dro.

 

Utviklerene har rettet noe på dette , bare synd at de aldri fikk fingern ut da det gjalt som mest men drøyde for lenge med endringene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...