TMB Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Er klar over at mange vil synes dette er litt meningsløst. Mitt forslag er som følger: Å la brukerne legge til spill de eier, samt hvilken konsoll spillet er til, i en liste i brukerkontrollpanelet. Deretter kan vi ha 4 kategorier i forumet: Xbox 360-spill PlayStation 3-spill Nintendo Wii-spill PC-spill Som underforum i disse kan vi ha ett underforum for alle spill som finnes (ihvertfall de fleste). Hvis brukeren eier spillet (definert i brukerprofilen), så ser han det aktuelle forumet for dette spillet. De har det samme systemet på TrueAchievements, bare at der scanner de xbox gamertagen for å finne ut hvilke spill man eier og ikke. En annen måte, kan være å gjøre slik som x360a har gjort, liste opp alle underforumene helt nederst i forumet. På denne måten er det kanskje lettere å poste i riktig kategori ihvertfall Og lettere å få hjelp til og diskutere det spillet man vil Vet at dette innebærer veeeldig mye koding, men er jo bare et forslag. Endret 6. februar 2009 av ShoopDaWhoop Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Så hvilke forum brukerne kan se avhenger av hvilke spill som er registrert på deres Gamertag/PSn id? Ikke for å være slem, men det er en forferdelig ide :unsure: Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tror nok dette er et forslag om siden var kun for en platform. Men blir vanskelig om man skal gjøre det for alt som rører seg. Birger Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Vet bare at det har vært suksess på andre nettsider Var bare et forslag Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Da kan det tenkes at du sidene er MYE større, evt. kun for en platform. Forslaget kan sikkert være aktuelt når gamer.no blir omtrent like stort som det var. Hvor de virkelig har ressursene i orden. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Men er da vel teit å bare kunne se underforumene til spill du eier? Folk vil jo gjerne diskutere spill som er på vei, og stille spørsmål og få informasjon om spill de ikke har. Jeg ville ihvertfall sluttet å bruke forumet hvis jeg bare kunne diskutere spill jeg eier. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Tenkte selvfølgelig en gang i fremtiden. Og det var bare et forslag, kan jo gjøres mye rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg