MindTooth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 <iframe src="http://gamercard.xbox.com/{content}.card" scrolling="no" frameBorder="0" height="140" width="204">Put your gamertag here too.</iframe> Husk også at om man har et mellomrom i nicket. Må man bruke %20. Fordelen med å gjøre det slik, er at man får en interaktiv bildet. Hvor man kan klikke på hvert enkelt spill. Mer info finnes her. Birger Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Mener du å ha på profilsiden? Støttes. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Nope. Som I BBCode. Altså i innlegg. Så slipper man kun et statisk bilde. Men kan klikke på de fem siste spilte spillene. Birger Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ja, noe slikt har jeg savnet også Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Bare det blir forbudt å ha i signaturen så jeg slepper å møte på det. Iframe-løsning er derimot ganske dårlig de Gamercard folka. De kunne lett lagt teksten på bildet dynamisk vha php, så hadde dere ikke trengt noe annet enn en lenke+bilde, Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hva er poenget med det i inlegg da? Er vel ikke så ofte man skriver gamertagen sin i et inlegg? De fleste har den i signaturen. Og der er ikke bilder lov. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Bare det blir forbudt å ha i signaturen så jeg slepper å møte på det.Iframe-løsning er derimot ganske dårlig de Gamercard folka. De kunne lett lagt teksten på bildet dynamisk vha php, så hadde dere ikke trengt noe annet enn en lenke+bilde, Tror ikke Microsoft kommer til å bruke PHP på sine tjeneste. Og det var kun ment som et forbedring mo statiske bilder. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg