shagrat Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 At dere gidder.. Hva er det du mener? Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Har bare merket meg at det ofte er noen med få meldinger som "diskuterer" Whitebox, og etter en tid "dør" disse og nye dukker opp etter en tid. Kan jo seff. bare være tilfeldigheter.. :wink: Lenke til kommentar
Yngve_L Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 shagrat: jason hos whitebox sa det jo til meg. de har ikke fått kontrakt på norske tastatur enda, så derfor har de kun internasjonale. de har imidlertid en laser, som setter på de norske bokstavene, så egentlig så får du både norsk og engelsk... ergo, kanke se for meg at det er noe problem... Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Hvis noen har denne maskina: Har den TV-ut? Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg har hatt CL 50 i en uke nå og er SVÆRT fornøyd! Den går som en klokke og lager minimalt med støy. Eneste negative er at den blir litt varm når man kjører spill med heftig grafikk, men dette må man vel bare akseptere.... Tastaturet er HELT ok da.. Det internasjonale tastaturet byr på minimalt med problemer hvis man KAN et vanlig tastatur. Da bare trykker man der knappen er på et VANLIG tastatur så får man den bokstaven/symbolet man vil ha... Etter det jeg har forstått er denne maskinen IDENTISK med Zepto 4100. Men CL50 selges 4000 kr BILLIGERE!!!! SÅ hvorfor betale mer enn nødvendig?? Jeg er meget fornøyd med kjøpet SELVOM Whitebox var litt trege med å levere, og sa de hadde sendt meg laptop'en hver gang jeg ringte til de, selvom dette ikke var tilfellet. Fikk den 2 uker etter at jeg bestilte! Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 JA den har uttak for TV og ekstern skjerm. Husker ikke helt hva den porten heter jeg. S-VHS? Ehh, det er en sånn rund port som ligner PS2 porten hvertfall. Har ikke testen den mot tv enda. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Enda en ting. Den har IKKE innebygget trådløst nettverks kort. Snakket med Whitebox i dag, og dette kan ordnes på forespørsel og gunstig pristilbud! Hva nå enn det vil si..... Batteritid på ca 4 timer ved word, winamp og outlook på. Bærevesken er IKKE noe å skryte av... Har bare plass til laptop'en, et par cd'er og en notatblokk. Den gir ikke laptop'en noe særlig beskyttelse heller... Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg har fått bilder av maskinen; den har ikke norsk tastatur. Og alle porter er plassert på venstre side av maskinen (noen på baksiden, venstre side). CD/DVD er på venstre side foran. I det hele tatt virker det som om maskinen er for "keivhendte". Dette er IKKE noe problem.... Alt er ganske logisk plassert synes nå jeg.... Tastaturet vil bli FIKSET da! Gi Whitebox litt tid! Litt må man ofre for et SÅ bra tilbud! :wink: Lenke til kommentar
Noiria Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Her er tilbudet jeg fikk: --- Intel Pentium 1.5GHz Centrino 15.1"SXGA (1400*1050) 512MB DDR RAM 60GB Harddisk Minnekortleser Combo DVD/CDRW ATI MOBILITY RADEON 9000 64MB 3XUSB Porter & 1Firewire & Irda Innebygd nettverkskort og modem I kampanjen får du også den dyreste versjonen av Trådløst Nettverk A+B Bæreveske følger også med Kampanje pris jeg kan tilby er kun kr 11.995,-eks mva --- Jeg synes det ser veldig ut som om den har trådløs nettverk. Bestilte nå. Gleder meg som en unge til å få den !! Jeg er glad for at bærevesken ikke er så altfor stor. Hvor mye er det man må ha sammen med lap'en uansett? ikke mye.[/b] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå