Senshi Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Hei! Har bestillt meg en Centrino fra Whitebox! Noen som har erfaringer med Whitebox laptop'er? -Senshi- Lenke til kommentar
pskard Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Hei! Har bestillt meg en Centrino fra Whitebox! Noen som har erfaringer med Whitebox laptop'er? -Senshi- Foreslår at du tar et par søk på forumet. Det har vært forholdsvis mye om de her. Lenke til kommentar
Yngve_L Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Hvorfor selger whitebox centrinomaskiner hvis de ikke står på hjemmesiden deres? Kan du fortelle meg om spesifikasjonene og prisen du måtte gi? Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Whitebox skulle legge ut Centrino maskinene på nettsidene deres i løpet av august tror jeg. Hvis du sender mail til de så får du pristilbud... Lenke til kommentar
Yngve_L Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 fikk tilbudet nå, må si meg imponert. det var den til 15000 du også kjøpte? hvis du får testet den, så legg inn litt info om ditt førsteintrykk da:) *vurdere sterkt* Lenke til kommentar
Yngve_L Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 fikk et bilde av maskinen nå, og jeg synes den ligner på zepto z-note 4100. han sa også i mailen at: "Den selges også under <b>mange<b> navn og har fått utrolig bra kritikk i all presse." Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Yo! Fikk laptop'en i dag.... Den var skamrå, men det røde Whitebox merket ser helt ****** ut.... Det stemmer nok at den ligner på Zepto. Lenke til kommentar
Yngve_L Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 orket ikke vente på å høre hvordan din fungerer, måtte ha håper bare den kommer så fort som overhodet, for reiser neste torsdag... forresten, hvordan var tastaturet? han sa et eller annet om at det var internasjonalt, og at en laser måtte brenne på de norske bokstavene, og at jeg måtte ha en "film" over elns.. skjønte det ikke helt, iallefall ikke at det var et problem? plagsomt? Lenke til kommentar
Yngve_L Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 mente høre hvordan din fungerer først.. og forresten, fikk bekreftet, det er z-note 4100, det er en fabrikk som lager grunnkomponentene, og så kan firmaer som zepto og whitebox kjøpe derfra... gjøkke noe det! Lenke til kommentar
goggen Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Maskinen er identisk Z-note, og produseres av Compal. Men har den ikke norsk tastatur?? da er det i såfall uaktuelt for meg.. Lenke til kommentar
Bjarte- Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Det er like før jeg også bestiller meg en whitebox cl50. Men det hadde vært veldig fint om noen av dere som har fått laptop'en kunne ramse opp fordeler og ulemper! Spesielt er jeg interessert i støynivået fra tastatur og vifte, temperatur og batterilevetid. Hvordan er bærevesken? Har noen av dere prøvd det trådløse nettverket? På forhånd takk! Lenke til kommentar
shagrat Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg bistillte en c50 for 10 minutter siden. Hvis noen av dere som har fått den kunne si hva dere mener om den så langt, så hadde det vært kjempe.. Lenke til kommentar
goggen Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg har fått bilder av maskinen; den har ikke norsk tastatur. Og alle porter er plassert på venstre side av maskinen (noen på baksiden, venstre side). CD/DVD er på venstre side foran. I det hele tatt virker det som om maskinen er for "keivhendte". Lenke til kommentar
Yngve_L Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 jeg er kjeivhendt har de brent inn de norske bokstavene? han sa de skulle gjøre det... Lenke til kommentar
Bjarte- Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Utformingen av pc'en (plasseringen av dvd, porter osv.) er eksakt som på Zepto Znote 4100. Lenke til kommentar
Bjarte- Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg bistillte en c50 for 10 minutter siden. Hvis noen av dere som har fått den kunne si hva dere mener om den så langt, så hadde det vært kjempe.. Hvilken pris fikk du? Lenke til kommentar
shagrat Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg bistillte en c50 for 10 minutter siden. Hvis noen av dere som har fått den kunne si hva dere mener om den så langt, så hadde det vært kjempe.. Hvilken pris fikk du? 11.995 eks mva Lenke til kommentar
shagrat Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg har fått bilder av maskinen; den har ikke norsk tastatur. Og alle porter er plassert på venstre side av maskinen (noen på baksiden, venstre side). CD/DVD er på venstre side foran. I det hele tatt virker det som om maskinen er for "keivhendte". Bildene er fra fabrikken som har laget pc'en. Jeg fikk de samme bildene. Jeg er temmelig sikke på at den du kjøper har norsk tastatur. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Hva m å komme m non benchmarks Jeg lurer oxo på og best fra dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå