Gå til innhold

Whitebox!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

orket ikke vente på å høre hvordan din fungerer, måtte ha :D håper bare den kommer så fort som overhodet, for reiser neste torsdag... forresten, hvordan var tastaturet? han sa et eller annet om at det var internasjonalt, og at en laser måtte brenne på de norske bokstavene, og at jeg måtte ha en "film" over elns.. skjønte det ikke helt, iallefall ikke at det var et problem? plagsomt?

Lenke til kommentar

Det er like før jeg også bestiller meg en whitebox cl50.

Men det hadde vært veldig fint om noen av dere som har fått laptop'en kunne ramse opp fordeler og ulemper!

Spesielt er jeg interessert i støynivået fra tastatur og vifte, temperatur og batterilevetid. Hvordan er bærevesken? Har noen av dere prøvd det trådløse nettverket?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Jeg har fått bilder av maskinen; den har ikke norsk tastatur.

Og alle porter er plassert på venstre side av maskinen (noen på baksiden, venstre side). CD/DVD er på venstre side foran. I det hele tatt virker det som om maskinen er for "keivhendte".

Lenke til kommentar
Jeg har fått bilder av maskinen; den har ikke norsk tastatur.

Og alle porter er plassert på venstre side av maskinen (noen på baksiden, venstre side).  CD/DVD er på venstre side foran. I det hele tatt virker det som om maskinen er for "keivhendte".

Bildene er fra fabrikken som har laget pc'en. Jeg fikk de samme bildene. Jeg er temmelig sikke på at den du kjøper har norsk tastatur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...