mcgroven Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Klar for en kjapp hockeykamp? Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Sikkert moro for casual-spillere, men strekker meg til nød til Fifa. Bra at EA gjør titler mer tilgjengelige. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hørtes litt moro ut og virker som en grei måte å introdusere hockeysporten til nykommere på. Kommer nok til å vurdere dette - spess hvis det blir online MP. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Gi meg en ny versjon av NHL Hitz og jeg skal løpe til butikken i en banan-tanga mens jeg roper NHLNHLNHL! Her er introvideoen til spillet slik at folk vet hvilket spill jeg snakker om. Feteste hockeyspillet jeg noensinne har spilt. Skjul Frem til det... meh. Endret 6. februar 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Får se om dette kommer i handleposen min Lenke til kommentar
KimS Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kanskje det lastes ned over PSN hvis jeg ikke har noe annet å gjøre en dag... Men jeg tviler på at det kommer så mange dager hvor jeg ikke har noe annet å gjøre da Lenke til kommentar
WILLUM Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Prøvde demoen, og må si jeg likte spillet veldig godt! Veldig morsomt! Gøy å spille mot andre. Helt klart verdt 60 spenn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå