Howard Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 TEST: Plextor 52X Premium På CeBIT i år kunne vi rapportere om en "spøkelsesbrenner" fra Plextor som selskapet hadde fint lite informasjon om. Nå har vi fått tatt en titt på brenneren, som blant annet kan skilte med å kunne brenne ut 1 GB på en vanlig CD-plate. Les testen her. Lenke til kommentar
holmis Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Hmm, virker som et artig lite leketøy det der,særlig med gigarec funksjonen. Men, som sagt i artikkelen, kjøper jeg meg heller en dvd-brenner Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Svæært dyr var den da ikke? Rundt jul kjøpte jeg 40x plextro brenner til 700,- eller noe. (okok, jeg var uuutrolig uheldig med det kjøpet), kvelden etter at ordren var i boks gikk 48x spillern under 700,- Men det er en annen historie.. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Ny firmware støtter nå GigaRec brenning med 8x. Det hadde kanskje vært en ide for artikkelforfatter å teste de brente CD-platene på flere enheter enn en. Jeg har brent en del videofilmer på ca. 1GB som det det går helt fint å spille av i en Samsung DVD-ROM. Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg kjøpte Plextor Premium i begynnelsen av Juli. Jeg kjøpte den på MPX for 1070kroner eller noe. Jeg er kjempe fornøyd med brenneren. Den kan alt, og litt til. Jeg tror også at denne brenneren er noe av det siste vi ser av cd-brennere. Jeg testet securec funksjonen. Den var stilig. CDen kommer fram som "corrupted". For å få fram dataen kan jeg enten bruke plextools eller laste ned en securec viewer på 200kb. Hovedgrunnen til kjøpet var GIGAREC og støtte for 800mb og 900mb plater som den gamle brenneren ikke taklet. Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 sitat fra artikkelen: Plextor opplyser konsekvent at spilleren støtter CD-RW-hastigheter på 32X, men verken Nero eller Plextors eget brenneprogram i PlexTools ønsket å gi et slikt alternativ, selv på CD-RW-platen som følger med spilleren. Klart det ikke går! Da CDRW cd'en som kommer med er på 24x, og det hittil ikke er noen 32x CDRW cd ute på markedet. (ifølge cdfreaks.com) Mvh, Joachim Lenke til kommentar
ApeacE Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Plextor er og blir KONGEN, bare sjekk ut den nye raske dvd brenner:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå