Nimenoz_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 hmm.. du kan jo prøve albume Black One av Sunn O))) Støtter denne. For øvrig kan du høre albumet "Absolutego" av Boris, et japansk band i samme sjanger som Sunn 0)). Det er for øvrig bare én låt på dette albumet, men til gjengjeld varer den i 1:05 (time) og gir deg mange merksnodige og skumle øyeblikk i løpet av sin varighet. Låta "We Are the Dead" av Ulver har også gitt meg gysninger, uten at jeg helt kan forklare hvorfor. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Musikken fra Resident Evil 3 Nemesis er litt skummel og full av spenning. http://www.last.fm/music/Masami+Ueda,+Saori+Maeda name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"> Endret 6. februar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Dette er den skumleste skiven jeg har hørt på lenge. Må høres med hodetelefoner siden miksen er såpass kaotisk at det føles som det er "noe" bak deg. NB: Du må kunne tåle extreme-metal altså. Lenke til kommentar
Zick Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Er da en del sanger som havner under kategorien skummel musikk på denne: Lenke til CD på play.com Soundtracken til Twin Peaks har også absolutt en viss skummel stemning Endret 6. februar 2009 av ZickVI Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Det meste av trash/black/extreme metal er jo ikke skummelt. Jeg trenger mørke sanger som du tørr og høre på om natten. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Det meste av trash/black/extreme metal er jo ikke skummelt. Jeg trenger mørke sanger som du tørr og høre på om natten. Jeg er enig, men prøv det jeg har postet. Det er ganske spesielle greier. Her, kos deg med disse: http://vidpic3.de/audio/53769/blut-aus-nor...e-of-the-cycles http://www.youtube.com/watch?v=1TUArB9FWRU Endret 6. februar 2009 av Khogn Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Carmina Burana av Carl Orff Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Argh, Jeg har ingen anelse om hva jeg skal endre emnetittelen til Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) http://www.dailymotion.com/video/xrk9j_gap...e-morning_music Endret 6. februar 2009 av xXZorroZorXx Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Argh, Jeg har ingen anelse om hva jeg skal endre emnetittelen til Emnetittelen ser bra ut nå. (Notis om dårlig emnetittel slettet) Endret 6. februar 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Marilyn Manson - Resident evil theme. MYKKET dyster og stemningsfull sang. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hva med Silent Hill? Hvis du leter etter spillmusikk som er skummel da. Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Dette er for meg ihvertfall den skummleste musikken.. Grusom musikk fra en grusom film Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 2001 a space oddesey melodien er skummel helt til trommene er over Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Theme musikken til "The Exorcist" er jo drit skummel! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 AH! Jaws theme musikken selvsagt! Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Obombration I og II er ganske "skumle" etter min mening. Edit: I er litt black-metal'ish, og det er det jo ikke alle som liker, men II er pure evil. Edit2: Anbefales å høre på en versjon over 200kbps. YouTube forkludrer all musikk. :< Endret 6. februar 2009 av Peder Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Im in leauge with satan starter skummelt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg knekker sammen av "Jesus is my friend". Det er helt fantastisk. Dette er imidlertid hakket skumlere: Lenke til kommentar
Svinat_InnleggNO Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Herregud, Jesus is my Friend er jo umulig å slutte å høre på! :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå