lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Hei, Jeg lurte på om dere vet om noe skummel musikk. Musikk som får deg til og krype under dyna og slå på lyset. Edit: ARGH!!! Feil kategori også! Hvordan skifter jeg? Endret 6. februar 2009 av lolidude Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 hmm.. du kan jo prøve albume Black One av Sunn O))) Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 "Den skumle Ringetonen!" Går en slags reklame hehe, hater de... Skummel musikk, huff nei, jeg vet ikke jeg. Spørs hvilken sjanger osv. Foretrekker heller en skummel film isåfall. Nesumar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 "Den skumle Ringetonen!" Går en slags reklame hehe, hater de... Skummel musikk, huff nei, jeg vet ikke jeg. Spørs hvilken sjanger osv. Foretrekker heller en skummel film isåfall. Nesumar Hehah, Den er jo skummel men ikke akkuratt muskk Dovregubben's hall er skummle saker. Men leter etter noe i alle musikk sjangere. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Black One av Sunn O))), som nevnt før! Skal lete lenge etter mer stemningsfull musikk. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 hehe satt og tenkte på om jeg skulle smelle til med dovregubbens hall da det er den musikken/sangen jeg vet om som er mest skummel!!! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Argh! Den er ikke på spotify. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Den finnes da andre steder. :rolleyes: Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Joa, Men om den var bra ville jeg jo ha den på spotify hehe satt og tenkte på om jeg skulle smelle til med dovregubbens hall da det er den musikken/sangen jeg vet om som er mest skummel!!! Muwaha, Jeg dovregubba raskere en deg. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Doom Metal på sitt aller jævligste: Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 "GRØSS!" Å fy f.... nå får jeg hvertfall ikke sove ! Nei og nei, på tide å sette på noe Disturbed eller Slipknot, må få den fæle sangen ut av hue. Nesumar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Det holder ikke. Jeg anbefaler og sette Satan my master på maks. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 It has been noted Funnet noe mer "skummel" musikk? Hva med den musikken som kommer når hufsa er i nærheten i Mummitrollet? Nesumar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Den husker jeg ikke Hvor kan jeg finne den? Men jeg husker att jeg ikke så hufsa forde jeg flyktet. Haha, Morsomt med iron maden og den videon på mute Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er vel bare å søke på Hufsa på youtube da, så får du høre Vet ikke om det er en sang med noe spesielt navn egentlig, bare vet at mange synes det var jææævlig skummelt når vi var liten. Nesumar Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 HAHAHAHAH ler meg ihjel av den sangen "jesus is my friend" hahhaaha erre mulig....hahjkafsd Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) ''Zap'' Men back to topic. Noen som hvet om noen? Endret 6. februar 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Egilanso_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Edit: ARGH!!! Feil kategori også! Hvordan skifter jeg? Du trykker på denne kjekkingen, , og beskriver at du vil flytte tråden. Skummel musikk. Black Sabbats tittelalbum ble omtalt som det skumleste noen gang, da det kom ut. Særlig spor nr.1. Samt at heksa på coveret er dritskummel. Endret 6. februar 2009 av Egilanso Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Ah, Takk. Får sjekke ut black sabbath albumet. Lenke til kommentar
paddehatt Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 hmm.. du kan jo prøve albume Black One av Sunn O))) Signeres! Husker jeg prøvde å se på gamle skrekkstumfilmer i sorthvitt mens jeg hørte det albumet som lydspor på full guffe. Tror egentlig det kan være enda mer stemningsfullt alene, da. Skummel musikk. Black Sabbats tittelalbum ble omtalt som det skumleste noen gang, da det kom ut. Særlig spor nr.1. Samt at heksa på coveret er dritskummel. Hun har jeg blitt fortalt at jeg ligner på et par ganger, haha. Ellers, hva med Fantômas - Delirium Cordia? Mener å huske at det var litt skummelt. Current 93? Elend? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå