Aggex Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 EDIT: Ikke lenger mulig. Men på Play.com kan du få det for 180kr ink. frakt og uten MVA og tollavgift Takk! Bestilte det akkurat! Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Da får du mail av dem nå de sender. No problemo vettu. Endret 9. mars 2009 av Nightmare Lenke til kommentar
Prux Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvor lang tid pleier play å bruke?? Bestilte idag for en time siden Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Du får en mail og der står det Your order for Men Of War has been posted. Please note PLAY.COM will show on your statement. Please allow 3-5 days delivery. Please check the following order information: Order reference: (ett numer) Title: Men Of War Price: GBP 17.99 Delivery Cost: FREE Payment: Credit Card Delivery Address: *Navn* *Adresse* *By* *Land* *Postnummer* Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Vet noen når 1.11.03 patchen kommer ut? Den skulle kommet ut i går Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Sliter med oppdraget Chasing Shadows noen som har en savegame til etter det oppdraget? gå til XP: C:\Documents and Settings\<DITT BRUKERNAVN>\Mine dokumenter\my games\men of war\profiles\<DIN PROFIL>\ Vista: C:\Users\<DITT BRUKERNAVN>\Documents\My Games\men of war\profile\<DIN PROFIL>\ så åpner du opp game_progress.set marker alt som er inni filen og lim inn dette {game_progress {level 1} {missions {"single/1/1-dubovka:0" {completed} {time 0} } {"single/1/2-factory:0" {completed} {time 0} } {"single/1/3-escape:0" {completed} {time 0} } {"single/1/4-moskow:0" {completed} {time 0} } {"single/1/5-shtrafbat:0" {completed} {time 0} } {"single/1/6-sevastopol:0" {completed} {time 0} } {"single/1/7-night_sneak:0" {completed} {time 0} } {"single/1/9-hydroplane:0" {completed} {time 0} } {"single/1/a-submarine:0" {completed} {time 0} } {"single/2/1-crete:0" {completed} {time 0} } {"single/2/2-crusader:0" {completed} {time 0} } {"single/2/3-tobruk:0" {completed} {time 0} } {"single/2/4-crossing:0" {completed} {time 0} } {"single/2/5-lagollette:0" {completed} {time 0} } {"single/3/01-torch_uprising:0" {completed} {time 0} } {"single/3/02-torch_willa:0" {completed} {time 0} } {"single/3/03-airfield:0" {completed} {time 0} } {"single/3/04-ride:0" {completed} {time 0} } {"single/3/05-sbeytia:0" {completed} {time 0} } {"single/bonus/bonusmission_1:0" {completed} {time 0} } {"single/bonus/bonusmission_2:0" {completed} {time 0} } {"single/bonus/bonusmission_4:0" {completed} {time 0} } {"single/bonus/bonusmission_5:0" {completed} {time 0} } {"single/bonus/bonusmission_6:0" {completed} {time 0} } } } Ossen åpner man ".set" filer? Er litt noob på det området der . Eneste jeg noen gang har haxa er et spill fra 1999. Hadde vært fint med svar så fort som mulig. EDIT: Fikset Endret 12. mars 2009 av Nightmare Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg skjønner ikke hva jeg gjør feil. Klarer ikke første oppdraget. Det som er i demoen. Har en tanks med 4 folk og 6 stk som følger utenfor. Mistet altså 2 menn før jeg skal over broen. Jeg har og klart å ta Hill 65. Men der stopper det opp. Det kommer kjøretøy på kjøretøy og jeg ender for det meste opp med kun å styre tanksen - som etter hvert blir skadet. Sender folk for å reparere, men de blir skutt. Så kommer det mange flere og tanksen min ender med å dø. Hva er det jeg har gått glipp av her? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg skjønner ikke hva jeg gjør feil. Klarer ikke første oppdraget. Det som er i demoen. Har en tanks med 4 folk og 6 stk som følger utenfor. Mistet altså 2 menn før jeg skal over broen. Jeg har og klart å ta Hill 65. Men der stopper det opp. Det kommer kjøretøy på kjøretøy og jeg ender for det meste opp med kun å styre tanksen - som etter hvert blir skadet. Sender folk for å reparere, men de blir skutt. Så kommer det mange flere og tanksen min ender med å dø. Hva er det jeg har gått glipp av her? Det jeg gjør er ganske så enkelt! Jeg sender tankesen først. Styrer denne manuelt da den aldri treffer med auto sikte på mennesker. Prøv å ta ut folk før dem kommer så nært at dem kan kaste granater på tanksen. Jeg holder de soldatene som ike e ri tanksen på flankene av tanksen men ganske langt bak så de ikke kan bli beskutt av kjøretøy og soldater. bare skyt noen skudd så kommer soldater springene mot tanksen din automatisk. Når du har jget tyskerene ut av nyen så tar du tanksen og slakter det på haugen men ikke kjør opp dit. bare la tanksen stå å vokte på siden av haugen ved siden av veien med fronten mot der bilene kommer! Så setter du soldatene dine bak tanksen i sikkerhet slik at det er vanskelig for fienden å treffe dem men om dem skulle finne på å ta flankene dine så har du beskyttelse der. Tanksen styrer jeg manuelt og sikter på bensintanken på de andre tankene. soldatene må ikke komme for nært da bruker dem bare granater og du er like langt. Bare skift mellom maskingevær og ap runder så skal det nok gå bra! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hehe. Klarte det faktisk på første forsøk etter jeg hadde postet her. Men tapte de to hovedkarakterene så det ble jo ikke akkurat historisk korrekt. Rart at det ikke kreves at de skal overleve egentlig.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kan være veldig eni i at det er merkelig at det ikke er noen form for at dem må overleve. Har mistet dem mange ganger i battle men runden etterpå så er dem der igjen hehe. Hvordan liker du demoen da? Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Den på demoe er jo lett da det er de etter som er HARD! Som "Meeting the Enemy" Men ser du har fått hjelp her. Alexey og han andre passer best i tanksen. Etter min mening Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Online er det nesten bare russere som spiller. Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 la te anmeldelser venter fortsatt spent på gamer.no sin mening Lenke til kommentar
Tobruk_InnleggNO Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Noen som vet mer om når patchen kommer ut??Var det ikke denne uka ? Lenke til kommentar
Prux Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvorfor kommer det: Incorrect Password: (cd:514) Når jeg prøver å lage MP bruker? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvor lang tid pleier play å bruke?? Bestilte idag for en time siden 2 uker. Lenke til kommentar
Prux Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvor lang tid pleier play å bruke?? Bestilte idag for en time siden 2 uker. Fikk det etter 4 dager Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Noen som vet mer om når patchen kommer ut??Var det ikke denne uka ? instinct sier selv at det ska release idag eller ut uka, får bare håpe det skjer snart.. Hvorfor kommer det: Incorrect Password: (cd:514) Når jeg prøver å lage MP bruker? gå til http://www.fileplanet.com/myfp.aspx se om du kan logge inn der eller gjennopprette brukern din Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hvor lang tid pleier play å bruke?? Bestilte idag for en time siden 2 uker. Fikk det etter 4 dager Fikk det 4 dager etter e-mailen. Jeg bestilte på lørdag, men de er sikkert ikke på jobb da, og jeg fikk mailen på tirsdagen. 4 dager senere fikk jeg den i posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå