voidDraw() Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 På bilder synes jeg ikke at grafikken ser så bra ut, men er det slik? Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 e isje akuratt crysis på AAx8 prøv beta så finner du ut Lenke til kommentar
MagicSpeed Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 eg synes at grafikken passer fint til spillet, men e nok ikkje crysis nei Lenke til kommentar
thadon Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Grafikken er mer en bra nok, men uansett så har ikke grafikken en dritt å si (vel, kanskje om du så store piksler). Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 er enig med thadon, gameplay som teller , har bare sett 1-2 ting som har store pixler og det var i FoW (1ern) Lenke til kommentar
pål johan Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Sliter med oppdraget Chasing Shadows noen som har en savegame til etter det oppdraget? Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Du må ha et grafikk kort fra 2002, for at det skal funka, på det dårligste Men grafikken er helt perfekt, men noe Crysis er det nok ikke. Men det er jo et strategispill, og det er gameplayet som teller. Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Sliter med oppdraget Chasing Shadows noen som har en savegame til etter det oppdraget? gå til XP: C:\Documents and Settings\<DITT BRUKERNAVN>\Mine dokumenter\my games\men of war\profiles\<DIN PROFIL>\ Vista: C:\Users\<DITT BRUKERNAVN>\Documents\My Games\men of war\profile\<DIN PROFIL>\ så åpner du opp game_progress.set marker alt som er inni filen og lim inn dette {game_progress {level 1} {missions {"single/1/1-dubovka:0" {completed} {time 0} } {"single/1/2-factory:0" {completed} {time 0} } {"single/1/3-escape:0" {completed} {time 0} } {"single/1/4-moskow:0" {completed} {time 0} } {"single/1/5-shtrafbat:0" {completed} {time 0} } {"single/1/6-sevastopol:0" {completed} {time 0} } {"single/1/7-night_sneak:0" {completed} {time 0} } {"single/1/9-hydroplane:0" {completed} {time 0} } {"single/1/a-submarine:0" {completed} {time 0} } {"single/2/1-crete:0" {completed} {time 0} } {"single/2/2-crusader:0" {completed} {time 0} } {"single/2/3-tobruk:0" {completed} {time 0} } {"single/2/4-crossing:0" {completed} {time 0} } {"single/2/5-lagollette:0" {completed} {time 0} } {"single/3/01-torch_uprising:0" {completed} {time 0} } {"single/3/02-torch_willa:0" {completed} {time 0} } {"single/3/03-airfield:0" {completed} {time 0} } {"single/3/04-ride:0" {completed} {time 0} } {"single/3/05-sbeytia:0" {completed} {time 0} } {"single/bonus/bonusmission_1:0" {completed} {time 0} } {"single/bonus/bonusmission_2:0" {completed} {time 0} } {"single/bonus/bonusmission_4:0" {completed} {time 0} } {"single/bonus/bonusmission_5:0" {completed} {time 0} } {"single/bonus/bonusmission_6:0" {completed} {time 0} } } } Lenke til kommentar
pål johan Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 er det alle oppdragene? eller bare den som kommer etter den jeg sliter med? Lenke til kommentar
MagicSpeed Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det e for alle oppdragene Lenke til kommentar
Tobruk_InnleggNO Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hva går den modden ut på egentlig? Er det mer kontroller en liten squad og ta over mappet? [/quote Ja,ihvertfall visst de følger oppskrifta i modden for SHOWW2..Artig det å ha med seg personell fra kart til kart,finne optimale sammensetninger av våpen og utstyr osv...Alt går "seinere" også..ikke så kaotisk....Du husker når du for første gang møter en KV1 eller Tiger...!!..Og kanskje greier å ta over den? ...En mod jeg anbefaler dere å følge med...skal selv gi rapport når jeg har testa... Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det høres bra ut! Gleder meg til den moden Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 patchen ser ut til å komme denne uken, ellers blir nok en del skuffet... instinct nevner at de jobber hele dagen med å få den til, så vi får bare håpe. ^_^ Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Patchen vil trolig noen dager før helgen. Passer helt perfekt for meg. Får Men of War i posted denne uken, samt jeg har Vinterferie i neste uke. Det har kommet noen nye små-modifikasjoner på Digitalmindsoft forumet. Anbefaler dere å sjekke jevnlig for nye oppdatering. http://digitalmindsoft.eu/forums/viewforum.php?f=15 Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg skal få MoW i morra eller søndag.... Hadde håpet at den kom idag da Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 eg å orrie ska beta teste den nye patchen idag, venter på svar fra instinct som kjører opplegget dette blir nice! Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hei, lurer på ossen man kan sette "beacon" i Men of War betaen? "N" funker ikke, må jeg aktivere den først? Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 prøvd CTRL + P? Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Takk, men jeg har fått spillet nå , vet du hvor jeg får tak i patchene? EDIT: Jeg fant den http://files.bestway.com.ua/men_of_war/pat...ont-v1.11.3.exe Endret 7. mars 2009 av Nightmare Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 det e patch til russiske versjonen helst isje bruk den vent til MOW offisiel kommer ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå