Nøtte Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Arg... Har så sinnsykt lyst til å spille coop med noe jeg da Vel vel får bare ta på meg ventebuksene og fullføre singelplayer da... Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 PM meg om du vil fikse en kamp eller 2 Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Må kanskje vente til neste uke for å få spillet i posten! Vil ikke kjøpe fra Gamersgate, siden jeg vil ha coveret Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hvor mange missions er det i den russiske kampanjen da? Er på det 8 missionet nå! 7eren er kjeme fet!! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Fra første bonus mission:-) Satt et gjeng med fiende rinni huset så jeg bestemte meg for å kjøre igjennom det med min kjære sherman:-) Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 the power of the IS3! tester festung mappet til orrie (lett spawn camp) bilde fra første betaen (PZIII-IV e ganske detaljert) god oversikt med flak! (japan) D-day? la alle til under bilder Lenke til kommentar
WerePixel Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Har leita i år og dag etter et spill som er like realistisk og fengende som close combat spillene, håper Man of War kan oppfylle mine vanskelige krav ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 vil trørre å påstå at soldiers heroes og world war 2 er hakket mer realistisk! Man har så få units at man liksom blir litt glad i dem! Også at man loader når man mister en forsi man trenger alle sammen for å komme igjennom. i men of war så har du så mange at du nesten ikke bryr deg om hva som skjer med dem. Men på en annen side så har men of war mange elementer som jeg savner i SHOWW2 da! Lenke til kommentar
WerePixel Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Har units hp-bar's og liknende i MoW? Synest det er så tåpelig med soldater som har 1 hp og som hopper rundt som ein vårkåt gazzelle.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Joda er hb i MoW også men tar sinnsykt lang tid å heale seg i forhold til SHoWW2. Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) hører en del fortsatt at SHOWW2 e bedre realistiskt, men eg må si at siste patchen som testes nå fikser en del bugs de har tenkt over (men of war bruker gamle russiske versjonen 1.02.1) som ble releasa i november Endret 27. februar 2009 av Viking Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Men Of War fikk 9\10 av tek.no http://www.tek.no/hvaskaljeghete/artikler/men_of_war/68120 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Begynner å bli altfor mange RTS som slippes samtidig nå, allerede preordra Empire men ser kult ut dette også. Lenke til kommentar
Tobruk_InnleggNO Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Yes!!Her kommer SOE2!Modden som jeg håper skal gjøre MOW bedre enn SHOWW2....SOE2 Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Skal laste ned hele spillet i morra Må vente til fattern kommer hjem Laster ned betaen nå! Endret 27. februar 2009 av Nightmare Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Yes!!Her kommer SOE2!Modden som jeg håper skal gjøre MOW bedre enn SHOWW2....SOE2 Hva går den modden ut på egentlig? Er det mer kontroller en liten squad og ta over mappet? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Lurer litt på denne modden jeg og! Men må bare si spillet er fantastisk! Elsker spillet! Men som sagt gleder med til patchen! Noen som vet når den kommer ut? Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 neste uke 2 andre mods dere bør glede dere til http://www.digitalmindsoft.eu/forums/viewt...f=12&t=2329 - Commanders of War 2 http://www.digitalmindsoft.eu/forums/viewt...f=12&t=2141 - Expanded Battles begge jobbes hardt med, selv hjelper jeg til med på commanders of war Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Aldri vært borti et spill som har så dårlig stemmer at man faktisk blir ille berørt, fy flate. Høres ut som en 16-åring later som han er tysker! Og hva er poenget med å ha kontrollene på numtastaturet, er nå rimelig standard med WASD styring men ikke her. Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 gå på options -> keys, er en standard de ville ha for at folk ska forstå enklere, men har sine negative sider og om stemmebruket er så dårlig tror jeg nok isje spillet er for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå