Nightmare1518 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Viking, er dette med beta nøkkel? Fordi er det uten funker det ikke. Dro ned en også fant jeg ut at jeg trengte beta nøkkel etter jeg hadde installert alle patchene EDIT: Ser nå at det er full versonen Endret 20. februar 2009 av Nightmare Lenke til kommentar
Xtri_InnleggNO Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Spillet er allerede ute i de fleste land, untatt England og Tyskland. Tatt direkte fra DMS forum (Av Instinct fra DMS): "Digital download won't be available before 10th March. This is all I can say, sorry." "There will be a patch soon after release updating the game to latest version. Than a few weeks later the Japanese will follow." // http://www.gamestop.it/default.aspx?quickS...andom=351269803 Ute i Italia i så fall.. Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 xtri, det er pga de spurte om i USA isje i europa... Lenke til kommentar
Xtri_InnleggNO Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Okay! Er oppe på digital download her: http://www.gamersgate.com/ Det står at det er Preorder men det er det ikke, jeg laster ned atm 39 Euro = 348 kroner. Bevis på at det går an: http://www.digitalmindsoft.eu/forums/viewt...?f=9&t=2440 Endret 21. februar 2009 av Xtri Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Kjøp på Play.com heller, under 200kr. Kommer ikke før 27 der da men. http://www.play.com/Games/PC/4-/4976576/Me...ar/Product.html Lenke til kommentar
Tobruk_InnleggNO Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 laster ned nå fra Gamersgate... Lenke til kommentar
Prux Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Får vi en mini anmeldelse av dere som har spilt det? Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg ble litt skuffet, gameplayet var ok, stemmeskuespillet var skremmende dårlig, grafikken var grei. Ikke noe spesielt. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Syns ikke stemmeskuespillet er så dårlig, det er liksom litt realistisk. Hører liksom ut som det faktisk er russere som snakker dårlig engelsk, samme med tyskerene, hører klart den tyske dialekten. Amerikanerene høres helt OK ut. Virker som de har gjort det med vilje. Endret 21. februar 2009 av Saddlefall Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 experiencen du får fra SP er dårlig i forholdt te MP Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Nyttig info: For de som kjøper spillet og trur de er blitt lurt siden det ikke er Japanere med, les dette. I neste uke vil det komme en Patch som gjør at man kan spille mot den Russiske versjonen, såkalt Outfront 2 A2 som den er kalt av Den Vestlige Fanbasen. Da vil en god del bugs være fjernet, samt ting og tang er justert på. Online funksjonen vil ikke være helt stabil for Men of War intill patchen kommer ut. Om ca 1 måned (Usikker på dato) så vil det komme en Add-On som gir deg Japanere. Dette vil bli en påkrevd patch for å spille online, siden du får melding om du ikke har siste versjon når man går Online. Dette har vært planlagt siden MoW oppstandelse. Selv om alt dette kommer fra en Offisiell Kilde, så kan man forvente endringer på datoer. Aldri si aldri. Det som har gjort at utgivelsen har gått i skur er dårlig planlegging av 505 Games (Utgiver). Dette kan ikke Digitalmindsoft eller Best Way (Utvikler) stå for, men jeg tipper 505 Games får smekk for dette? Den Amerikanske utgiveren heter Aspyr Media for de som vil vite det, samt for Russland var det 1C Company. -Orrie Endret 22. februar 2009 av Orrie Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Enig i at stemmeskuespillet suger hardt. Det hadde nok vært bedre om hvert land snakket på sitt eget språk med undertekster eller noe slikt. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Synes SP delen er knall. Stemmegivningen under oppdraget er litt dritt. Men narrator (han som introduserer oppdraget er ganske okay). Oppdragene i seg selv er veldig artige. Har dog kun spilt de fire første russiske. Det første tyske oppdraget er brukt i den russiske demoen. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Bare en heads-up. Oppdragene er rimelig vanskelige selv på normal. Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 enig i det noe som gjør COOP ennå bedre Lenke til kommentar
Tobruk_InnleggNO Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hmm..har spilt det i noen timer nå og må si at det er bra ja!Det er for meg et spill som ikke satt helt med en gang,grafikken er jo super,lyden ok,men syntes det ble fort for kaotisk ,hvis jeg sammenlignet det med SHOWW2.Et spill som jeg mener er det beste i sjangeren.Alt ble bedre da jeg ble komfortabel med det å sette sammen squads og fant ut av svakheter og styrke med de forskjellige units....Tror dette blir et spill som blir bedre og bedre etterhvert,når modderne kaster seg over det..Ser fks at den utrolige "Storm over Europe" for SHOWW,blir videreført til Men of War...Gleder meg... Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 har du prøvd siste betaen ennå? fikser en del bugs me machine gun turreter til tankser osv... gjør spillet mer realistiskt og pathfinding er mye bedre Lenke til kommentar
Tobruk_InnleggNO Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Lastet ned spillet fra Gamersgate....kuinn itj veint sj ø... Men of War Bra forumside.... Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 er bare russerne som isje henger på DMS beste forumet for info om men of war atm, merka at patch kommer ut denne uken som gjør alle versjonene av men of war til en versjon 1.10 (eller noge), slik at vi kan spille me russerne blir tøft dette Lenke til kommentar
Tobruk_InnleggNO Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 jaja men!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå