Nøtte Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Betaen er kjeme morro men det er kanskje litt lite folk for tiden så ser fram til dem åpner opp for flere noe som egentlig burde begynne å bli i disse dager da spillet går på markedet om 9 dager... Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Har sett opptil 200 stykk loget på samtidig i "rush-hours". Det er relativt mange flere enn de som spilte Faces of War. Der var man heldig om man fikk en match fylt helt opp. Når er det sånn at man ikke kan ta ansiktet fra skjermen for et dobesøk, før matchen er fylt. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Hvis jeg ikke tar VELDIG feil finner dere en ÅPEN beta her http://www.gamershell.com/download_38452.shtml Endret 18. februar 2009 av Nightmare Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 det e betaen som DMS hadde tidligere og den er gammel versjon 0.10 er nyeste for men of war, den der er egentligt outfront A2 beta patch test Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jepp, men og opdatere trenger man ikke en subscriber account gjør man vel? PS: Den er på russisk Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) om du kom inn i closed beta slipper du å betale for subscriber Endret 29. april 2009 av Viking Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hmm alle kan laste den ned da <_< Men man må ha cd-key hrrmf Noen som vet når fileplanet åpner for alle? Spilte demoen, den var utrolig kul og realistisk. Jeg klarer nesten ikke vente lenger Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 er bare 1 uke til hele spillet kommer så e isje så lenge igjen.. e bedre å holde seg så du gleder deg mer! spesielt til multiplayer Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvor mye koster selve spillet? hvor mange kan være på en server? hvordan lager man units? *mineinnlegg * Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvor mye koster selve spillet?hvor mange kan være på en server? hvordan lager man units? *mineinnlegg * Spillet når det kommer ut, kommer vel på 500 til 600 kroner, som alle "vanlige" spill. Man kan være opptil 16 folk på 1 server, dvs. 8 på vært lag etc. Units kan man bestile tror jeg, litt som på WiC, men at de kommer raskere, er litt usikker der. Håper detter var til hjelp! Gleder meg som en unge på julaften til dette spillet kommer ut! Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvor mye koster selve spillet?hvor mange kan være på en server? hvordan lager man units? *mineinnlegg * Spillet når det kommer ut, kommer vel på 500 til 600 kroner, som alle "vanlige" spill. Man kan være opptil 16 folk på 1 server, dvs. 8 på vært lag etc. Units kan man bestile tror jeg, litt som på WiC, men at de kommer raskere, er litt usikker der. Håper detter var til hjelp! Gleder meg som en unge på julaften til dette spillet kommer ut! Siden det er et PC spill finner man nok det til 400 kroner på de billigste butikkene . Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvor mye koster selve spillet?hvor mange kan være på en server? hvordan lager man units? *mineinnlegg * Spillet når det kommer ut, kommer vel på 500 til 600 kroner, som alle "vanlige" spill. Man kan være opptil 16 folk på 1 server, dvs. 8 på vært lag etc. Units kan man bestile tror jeg, litt som på WiC, men at de kommer raskere, er litt usikker der. Håper detter var til hjelp! Gleder meg som en unge på julaften til dette spillet kommer ut! Siden det er et PC spill finner man nok det til 400 kroner på de billigste butikkene . Ja det kan godt være mulig men handler du i en kjip butikk som spaceworld koster det nok 599 Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvor mye koster selve spillet? hvor mange kan være på en server? hvordan lager man units? *mineinnlegg * Litt under 200kr på Amazon.co.uk eller play.com. Det er gratis levering på play.com så da skal det være under 200kr grensen. 16 stk. Man har et visst antall poeng man kjøper enheter med. Visse enheter låses opp etterhvert. Som feks forskjellige typer spesialstyrker, tanks og artilleri. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Gjorde litt research på internett, open beta kommer ikke. Det sto i allefal på sidene til www.digitalmindsoft.eu . Tviler dere meld dere inn i forumet og let litt, husker ikke hva tråden het . Så da får vel alle vente til 27. februar da. Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) jeg og orrie er de beste insiderne du kan finne som er norske det at betaen isje e public og gratis ennå er pga gamespy tjener penger på at subscribers får det spesielt... om det hadde vært noen annen spesiell beta ute hadde det isje vært ett problem akuratt nå.. men du ser hvor elendigt heldige digitalmindsoft er så vi får bare håpe at gamespy åpner opp denne helgen for alle som isje e subscribers Endret 19. februar 2009 av Viking Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 jeg og orrie er de beste insiderne du kan finne som er norske Hehe skulle ønske jeg kunne kommet inn og .... Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Sorry for dobbelpost anyways lov og håpe på at de åpner, men ser ikke sånn ut Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) jeg fant, jeg fant synd vis ikke alle får prøve mp beta, sp demoen var grei, men kan se for meg at mp er 10 ganger morsomere Endret 20. februar 2009 av Belfez Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jaja bare 7 dager igjen da Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) dere kan nedlaste direkte fra http://www.gamersgate.com/index.php?page=p...p;sku=DDB-MOWSH ! for 350kr + du får me ett annet spel eg isje har peiling på... men uansett kos dere! Endret 20. februar 2009 av Viking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå