Gå til innhold

Men Of War

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har blitt oppslukt i det taktiske spillet med bare infanteri. Å spille uten tangser er helt suverent. Ting blir mer strategisk og du kan ikke bare dure fram som du vil. Plutselig så står det en MG og skyter på deg mens det kommer inn en tropp med smg soldater bak deg og kanskje det lurer en flammekaster i busken du hadde tenkt til å gjemme deg i? Eller at noen har minelagt et felt?

Spillet blir fantastisk morro med bare soldater. Det eneste du har tilgjenngelig er en ammo bil, machine gun nest og mortar. Pluss en liten AT gun.

Lenke til kommentar

Hmmm, dette spillet hørtes morsomt ut. Hvordan er det egentlig, hvis vi prøver og sammenligne med Company of heroes?

Er det slik at du må lage barrakser og div som som i CoH?

Og hvis jeg har forstått helt rett, så kan man zoome inn på en spesiell soldat/ kjøretøy. Og styre vedkommende rundt på battlefielden?, hvordan er det da? er det sånn et skudd og du er nede eller noe ala Call of Duty med at soldaten healer seg etterhvert?

Hvilke system krav har dette spillet?

Er dette et Multiplayer spill over internett eller bygger det også på en solid singelplayer del? Er det mulig og spille lokalt Coop?

Virket som er veldig morosmt spill, så vurderer strekt å skaffe det.

Lenke til kommentar
Hmmm, dette spillet hørtes morsomt ut. Hvordan er det egentlig, hvis vi prøver og sammenligne med Company of heroes?

Er det slik at du må lage barrakser og div som som i CoH?

Nei man bygger ikke tropper. Man kjøper alle enheter med poeng og de dukker opp på din side av kartet.

Og hvis jeg har forstått helt rett, så kan man zoome inn på en spesiell soldat/ kjøretøy. Og styre vedkommende rundt på battlefielden?, hvordan er det da? er det sånn et skudd og du er nede eller noe ala Call of Duty med at soldaten healer seg etterhvert?

Man kan ta direct control på alle enheter i spillet. Man dør typisk på 1-2-3 skudd, alt etter hva man blir truffet av og om man har hjelm eller ikke. Standard er at man bruker direct control på tanks eller kjøretøy hvor presisjon er viktigere.

Er dette et Multiplayer spill over internett eller bygger det også på en solid singelplayer del? Er det mulig og spille lokalt Coop?

Det er vel 5+ oppdrag for russere, allierte (UK+US), tyskere og 5 bonusoppdrag. Det er bra og utfordrende oppdrag, men voice acting er ganske crap.

Last ned demoen, det er enklere enn å forklare.

Lenke til kommentar
Jeg har blitt oppslukt i det taktiske spillet med bare infanteri. Å spille uten tangser er helt suverent. Ting blir mer strategisk og du kan ikke bare dure fram som du vil. Plutselig så står det en MG og skyter på deg mens det kommer inn en tropp med smg soldater bak deg og kanskje det lurer en flammekaster i busken du hadde tenkt til å gjemme deg i? Eller at noen har minelagt et felt?

Spillet blir fantastisk morro med bare soldater. Det eneste du har tilgjenngelig er en ammo bil, machine gun nest og mortar. Pluss en liten AT gun.

Enig, så mye artigere å spille med bare infanteri! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eirik, jeg har lest posten din om datamaskinen din. Du får heller se på systemkravene før du sier at dataen din ikke kan dra den.

Minimum / Recommended System Requirements for Men of War are:

Publishers Minimum System

Processor: AMD Athlon64 3000+ /

Intel Pentium 4 2.6Ghz

Display Card!: ATI Radeon 9600 Series 128MB /

NVIDIA GeForce 6200 128MB (128 mb i minne...fleste har 512 eller 1024 og dette skjerkortet er fra 2002/2004 husker ikke)

Memory: 1024MB

Free Disk Space: 6.5GB

Operating System: Windows XP / Vista

Endret av Nightmare
Lenke til kommentar
har spilt spillet, lenge siden no då. det er utroleg kult! broren til ein kompis av meg hadde betaen trur eg. det ambefales! tenker på å kjøpe det i nermeste fremtid må skaffe ny pc først og fremst xD

Oj! det var eg ikkje klar over xD. skal jaggu meg skaffe det!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...