Aggex Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hehe. Klarte det faktisk på første forsøk etter jeg hadde postet her. Men tapte de to hovedkarakterene så det ble jo ikke akkurat historisk korrekt. Rart at det ikke kreves at de skal overleve egentlig.. Bare tenk at de ble lettere skadd og besvimte.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hehe. Klarte det faktisk på første forsøk etter jeg hadde postet her. Men tapte de to hovedkarakterene så det ble jo ikke akkurat historisk korrekt. Rart at det ikke kreves at de skal overleve egentlig.. Bare tenk at de ble lettere skadd og besvimte.. hehe den var ny! Den hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Mine ble drept av et artilleri. Så tror nok dem bar eble lettere skadet ja:-) Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Kan man styre soldatene i 3rd person? :o Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) yep alt som er kjørbart eller menneskeligt kan Endret 19. mars 2009 av Viking Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Slik at det blir som FPS bare i 3rd person? Lenke til kommentar
Prux Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Slik at det blir som FPS bare i 3rd person? Nei... Sånn som i COH Endret 19. mars 2009 av aspargis Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Uff Gledet meg som en unge Alltid villet ha et slikt spill der du kunne være en av soldatene dine :'( Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Du kan jo prøve Armed Assault med CTI/Warfare, eneste jeg kommer på i den kategorien. Ontopic: kan noen kjapt fortelle meg hvordan jeg styrer skytinga til unitsene i MOW? Jeg har prøvd demoen en fem minutter, men finner ikke ut hvordan unitsene styres utover standard RTS kontroll... Endret 19. mars 2009 av Sparks50 Lenke til kommentar
Prux Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Du kan jo prøve Armed Assault med CTI/Warfare, eneste jeg kommer på i den kategorien. Ontopic: kan noen kjapt fortelle meg hvordan jeg styrer skytinga til unitsene i MOW? Jeg har prøvd demoen en fem minutter, men finner ikke ut hvordan unitsene styre utover standard RTS kontroll... Hvis du holder Ctrl inne når du har merka en soldat eller tanks kan du styre med piltastene og sikte å skyte med musa Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Eller taste end knappen så slipper du å holde inne ctrl. når du ikke vil styre med mus og taster lengere så trykker du end igjen Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hæ slik styring? :o Hvordan gjør man det i CoH? og takk men AtmA har så vanskelige kontroller Lenke til kommentar
Prux Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hæ slik styring? :o Hvordan gjør man det i CoH? og takk men AtmA har så vanskelige kontroller Går ikke i COH, men jeg mente at du ser skjermen som i COH og ikke som i FPS/TPS når du bruker direct control Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hæ slik styring? :o Hvordan gjør man det i CoH? og takk men AtmA har så vanskelige kontroller Går ikke i COH, men jeg mente at du ser skjermen som i COH og ikke som i FPS/TPS når du bruker direct control Tell me Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hehe. Klarte det faktisk på første forsøk etter jeg hadde postet her. Men tapte de to hovedkarakterene så det ble jo ikke akkurat historisk korrekt. Rart at det ikke kreves at de skal overleve egentlig.. Bare tenk at de ble lettere skadd og besvimte.. hehe den var ny! Den hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Mine ble drept av et artilleri. Så tror nok dem bar eble lettere skadet ja:-) Ja, er nok i visse situasjoner det ikke går ann, som når man kjører over de med tank. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Noen som vet om Patch har kommet eller? Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Nei, bare muliplayeren så vidt jeg vet, men jeg spiller ikke så mye MoW, går mest i CoD4 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ok gutter og jenter da ser det ut til at ting begynner å falle på plass for neste patch. Gamersgate har lansert sin patch noe tidlig så denne skal hvistnok ligge ute på sidene dems og dem skal lansere patchen til cs versjonen av spillet i løpet av neste uke. Digitalmindsoft Forum Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 la te patcher, fjerna en del røsk om lansering å beta osv ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Du spiller spillet fortsatt ja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå