Gå til innhold

Men Of War

Anbefalte innlegg

ss_outfront2_logo.png

Men of War

20 Februar 2009

-Forord-

• Vil bare si at jeg er litt skuffet at det ikke er nevnt noe om Men of War. Det kommer til å bli(eller det er) et av de beste RTS spillene som finnes. Du har så mange muligheter. Det er et par Nordmenn som har visst seg på Digitalmindsoft forumet, men ellers syntes jeg det var alt for lite for et sånt bra spill. Alle som har sett spillet (og liker generelt RTS spill) syntes det er sykt bra!

-Gameplay-

• Men of War er laget med samarbeid av Best Way og Digitalmindsoft og er det tredje spillet I "Outfront" serien. Spillet/serien dreier seg om Andre Verdenskrig, men tar det men ny vri; "Direktekontroll". Man kan styre soldaten/fartøyet som et FPS spill! Og med fartøy mener jeg biler, tankser, fly og båter (Fly og Båter trenges modifisering). Du kan styre hvor tanksen skal skyte og hvem han skal skyte på! Men of War har også en fysikk som ingen RTS spill har, for du kan ødelegge alt av omgivelser!!! En annen stor ting er nasjonene i spillet. De Allierte, Tyskerne, Russerne og Japanerne. Bare et spill har hatt det før! Du har over 100 fartøy delt over de fire nasjonene til disposisjon i ditt arsenal for å flå motstanderen!
    Man kan si at spillet er en blanding av både RTS, FPS og litt RPG, for for første gang i historien er "inventaret" en viktig del av spillet. For vær soldat kan bruke alle våpnene! Men en soldat har bedre erfaring i en type våpen enn en annen soldat! AI er også oppdatert fra forgjengeren. Nå vil AI jakte på deg og roper gjerne på forsterkninger om det trenges. Noe nytt med AI er moral systemet! En Tiger tanks kan få motstanderen til å gjømme seg, og de vil springe om den blir styrt av deg!

-Historie-

• Etter det man har hørt og fått sett at det er 3 kampanjer: Alliert, Tysk og Russisk. Dessverre er det ikke Japansk kampanje, men de er spillbare i flerspiller. Alliert og Tysk kampanje er 5 oppdrag vær, men Russisk kampanje er 9 oppdrag. Alle oppdrag er spillbare over kooperative. Historien til kampanjene er ikke 100% avklart, men etter bilder og informasjon har man hørt at det er flere oppdrag i Nord-Afrika (Alliert kampanje). Russisk kampanje dreier seg først om tilbaketrekningen til Russland(Sovjet), så motangrepet rettet mot Tyskland. Historie til Tysk kampanje er usikkert til dags dato.

-Flerspiller-

• Flerspiller vil jeg ta som et eget lite avsnitt pga at det utgjør veldig mye av spillet.
    Flerspiller vil ha alle mulige nasjonene spillbare, og du kan som jeg tidligere sa; spille kampanjene med vennene dine. Du kan spille opptil 16 stykker samtidig på flere varierte spille-moduser. Det finnes over 5 spillemoduser, og de mest populære er Battle Zone (Hold kontroll over soner) og Combat (2 lag kjemper mot hverandre). Andre moduser er selvfølgelig Cooperative(Spille kampanjer med venner/tilfeldige). Mer vil jeg ikke si, for det kan spolere litt av spilloverraskelsen. Skal man ha en suksesser i flerspiller dreier det meste seg om lagspillet. Noen har sine spesielle taktikker, og flere kan koble sammen disse kan man være ustoppelig!

-Modifisering-

• Fra forgjengerne har det vist seg at modifisering er et stort tema innen spillene. Det finnes modifikasjoner som lar deg styre flere fartøy en du kan tenke deg. Noen modifikasjoner handler om moderne krigføring, en annen gir deg muligheten til å se om Kraften er med deg (Star Wars)*. De fleste modifikasjonen forstørrer bare muligheten innen Andre Verdenskrig, men til Men of War vil det følge med egne Verktøy for å gjøre modifiseringen enda lettere!

-Serien-

• Outfront 2 A1 - Rus
    V tylu Vraga 2: Brat'ja po Oruzhiju
    1C Company
    December 7th, 2007

Outfront 2 A2 - Rus
    V tylu Vraga 2: Lis pustyni
    1C Company
    September 12th, 2008

Outfront 2 A3 (A1+A2) - Rus
    Men of War - Internasjonal
    505 Games
    Februar 20, 2009

-Screenshots-

• Sherman kjører gjennom bygning - takk nøtte for bildet!
    Menofwar.jpg

the power of the IS3!
mini_1235725238.jpg

tester festung mappet til orrie :D (lett spawn camp)
mini_1235725311.jpg

bilde fra første betaen (PZIII-IV e ganske detaljert)
mini_1235725464.jpg

god oversikt med flak! (japan)
mini_1235725595.jpg

D-day? :D
mini_1235725723.jpg

-Videoer-

• Fra beta - litt dårlig kvalitet, anbefaler å se fra youtube med HD på

Samme person som har laget filmen, men kan være du liker den og

Trailer - se den på youtube om du vil ha High quality

-XFire-

Men of War unoffical cult - Styrt av orrie

-Sluttord-

• Til slutt vil jeg bare si at jeg håper at jeg for se flere Nordmenn spille spillet enn det jeg så på forgjengeren. Hadde vert artig om det kunne skapes en Norsk klan som kunne herje over kampfeltet :p . Vil gjerne også vite om det er noen her som har vert borti noen av spillene. Selv om dette er min første post, håper jeg emnet vil bli tatt godt imot av både kjære og fjerne! Er det noe mer du vil vite er det bare å spørre her eller gå inn enten på
FORUMET. Det finnes også en IRC kanal.

IRC
Nettleser Versjonen(JAVA): LINK
Eller for personer med en IRC-Klient: irc://irc.quakenet.org/digitalmindsoft
(Legger hele adressen fordi noen IRC-Klienter støtter disse linkene. !Kopier/lim inn i adresse feltet!)

-Kjøp-

Digital nedlasting
Play.com (gratis levering)
Steam

-Patcher-

http://www.menofwargame.com/updates.phtml

-Anmeldelser-

• 9/10
Eurogamer
9/10 Spillverket
86% IncGamers
85% PCGZine

-Credits-

• Orrie - startet tråden på diskusjon.no
    Viking - jeg holder tråden oppdatert fra nå av, med sammarbeid fra Orrie

Endret av Viking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
ja men dette bygger egentligt mest på third person shooter, du styrer med tasturet

Joda, lurte bare på om det lignet med tanke på at man kan styre "soldatene" sine i Savage 2. ;)

Lenke til kommentar
ja men dette bygger egentligt mest på third person shooter, du styrer med tasturet

Joda, lurte bare på om det lignet med tanke på at man kan styre "soldatene" sine i Savage 2. ;)

har ikke spillt Savage 2, men i det foregående spillet i serien kunne man styre enkelt-personer og ta kontroll over våpenet dems, så vell som å kommandere grupper. Rett meg om jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Skolen først vett'u ;)

Anyways;

Ny Closed Beta versjon. (Er en Pre-Public Beta versjon ser det ut som siden filnavnet er mow-public-beta-v1.10.0-full.exe)

Download:

• Final Closed Beta v. 1.10.0 ~685MB
  • Mirror 1: DMS

Mere informasjon og Kilde:

*Closed Beta* Download links Thread

Du må forsatt ha CD-Key fra Tidligere beta.

Og ja, den inkl 8 språk, så man trenger ingen Engelsk Språk Patch. :)

Endret av Orrie
Lenke til kommentar
Når er det forventet at åpen beta er klar, vet dere noe om det? Hvordan er det balansert, virker som veldig mange kjøretøy og enheter unike for hver nasjon.

Det balanseres forsatt.

Når Åpen Beta er klar er uklart, men som Viking sier; Enten denne helgen eller neste uke.

Spillet kommer ut om 13 dager i Europa, så tipper det ikke er lenge igjen til den kommer ut.

Blir kanskje sett på som en Multiplayer Demo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...